Log. no 7. Ringer op til Anja Schilling, sygeplejersken som er min kontaktperson i Psykiatrien.

in #remission6 years ago (edited)

Hun svarer stadig ikke på sin telefon, hverken på at jeg ringer eller skriver sms'er til hende.

Jeg har lagt en telefonsvarer besked hvor jeg siger at jeg har skrevet et brev til hende, at jeg vil være sikker på at hun har modtaget det, at hendes navn er stavet rigtigt og så videre.

Herudover siger at jeg hun kan kontakte mig via sms, mail eller telefon.

Har stadig intet hørt.


Jeg prøver at ringe igen idag, anden gang, denne gang uden at lægge en besked på telefonsvareren, men istedet skriver jeg, "hvorfor svarer du mig ikk?? Er du ikke min kontaktperson og nu har du ikke svaret mig i 2 dage??"

Igen, har stadig intet hørt.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63156.23
ETH 2560.33
USDT 1.00
SBD 2.83