Relictum Pro - 5.Nesil Defteri'nin Blockchain SağlayıcısısteemCreated with Sketch.

in #relictum4 years ago

Relictum Pro, kasıtlı olarak tamamen güvenilir bir elektronik veri sirkülasyon ortamına sahip tam olarak dağıtılmış bir platform olarak geliştirilen bir Blockchain tabanlı platformdur. Böylece bu platform çeşitli paydaşlar tarafından kullanılabilir. Tamamen dağıtılmış bir platform olarak Relictum Pro, kullanıcıları tarafından kolayca kullanılabilecek diğer sistem ve hizmetleri de sunacaktır. Bu platformun insan hayatında yapılan her olayı tanımlamak için akıllı sözleşmeler geliştireceği yer. Bunların arasında, mal veya hizmet alım ve satımı, lojistik olayları kaydetme, telif haklarını izleme ve tüzel kişilerle iletişim kurma işlemlerinden başlayarak günlük yaşamda sıklıkla gerçekleştirilen faaliyetler vardır. Bu elbette Relictum Pro'nun evrensel bir işlevsel platform olduğunu kanıtladı.

Daha önce Blockchain teknolojisinin ilk olarak 2009 yılında Bitcoin platformu aracılığıyla tanındığını öğrendik. Bitcoin'in ilk nesil Blockchain olarak bilindiği ve Blockchain teknolojisini kullanmadaki başarısından dolayı birçok teknoloji uzmanını araştırma ve geliştirme yapmakla ilgilenmeyi başardı. Nihayet kadar Blockchain, Ethereum, EOS ve Seele.Pro gibi gelecek nesillere sahiptir. Ancak daha önce dört kuşak geçirmiş olmasına rağmen, Blockchain'in hala ağla ilgili bir takım sorunları ve diğer birkaç sorunu var. Bu nedenle, bu sorunları çözmek için Relictum Pro, Blockchain teknolojisine değişiklik getirebilecek çeşitli sistemler sunacak. Relictum Pro'nun Blockchain mimarisinde bazı değişiklikler sunacağı yerlerde, bu değişiklik otomatik olarak telekomünikasyon protokollerini, ağları, ağlar arası anlaşmaları, fikir birliği algoritmalarını vb. Relictum Pro tarafından sunulan bazı teklifler, elbette, kripto kullanıcılarının Blockchain teknolojisini ihtiyaçlarına göre daha kolay kullanmasını kolaylaştıracak.

Relictum Pro, sadece bu değil, yatırım yapmak isteyen kripto kullanıcıları tarafından kullanılabilecek başkaları da sunuyor. Relictum Pro, merkezi olmayan bir değişim hizmeti sağladığı için, kullanıcılar kripto para birimi, Bitcoin, Ether, Litecoin ve Dogcoin'i değiştirebilirler. Relictum Pro, kullanıcılarının kripto para alışverişi yapmalarını kolaylaştırmak için kullanıcılar tarafından kullanılabilecek özel uygulamalar sağladı. Böylece kullanıcılar özel bir uygulama ile donatılmış olduğu için kripto para birimini kolayca değiştirebilir, satın alabilir ve ticaretini yapabilirler.

Her platform kesinlikle kullanıcılarına esnek mobilite sağlamak istiyor, böylece uygulaması kolay. Bu, Relictum Pro tarafından çok fonksiyonlu hizmetler sağlayarak ve yeterli uygulamalarla donatılmış olarak yapılır, böylece kullanıcılar Relictum Pro uygulamasını zorluk yaşamadan gereksinimlerine göre en üst düzeye çıkarabilir.

Relictum Pro'nun karmaşıklığı çeşitli sorunları çözebilir, bu da Relictum Pro tarafından 5.0 nesil bir blockchain olarak sağlanan çeşitli servislerden görülebilir. Bu yüzden blockchain sadece kripto para birimine hizmet vermekle kalmaz, aynı zamanda lojistik olaylarını kaydedebilir, telif hakkını izleyebilir, merkezi olmayan verileri depolayabilir ve yaşamın çeşitli yönlerine uyarlanabilen akıllı sözleşmelerle özel olarak yürütülen işlemleri gerçekleştirebilir. Şu anda, evrensel bir hizmetle blockchain tabanlı bir platform doğurmayı reddeden birçok teknoloji aktivisti var, bunun nedeni, stereotipleri ve daha önce dolaşan diğer fikirleri aşmak imkansız bir şey olduğunu düşünüyorlar. Çok çalışsalar ve çeşitli alternatifler arasalar bile, Relictum Pro uzmanlarından oluşan bir ekip tarafından 5. nesil Blockchain olabildikleri kesin.

Relictum Pro'da bulunan sofistike, sadece kripto aktivistlerinin çeşitli işlemler yapmasına yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda genel halk için de olanaklar sağlayabilir. Böylece akıllı bir sözleşme Relictum Pro girerek çeşitli sorunları çözebilir.

Relictum Pro blok zincirinin ana avantajı

{Relictum Pro}, zincir blokları ve akıllı n-boyutlu sözleşmelerle etkileşimleri için tamamen yeni bir mimari yarattılar; ayrıca yeni ağ türleri uyguladılar ve kendi fikir birliği algoritmalarını yaptılar

1. Son blok mimarisi

MasterChain karmaları ve n-boyutlu akıllı sözleşme paralel zincirleri ile bilgi senkronizasyonu ve paylaşımı ile benzersiz zincir ve blok mimarisi

2. Kendi iletişim teknolojisi

Ağın kendisi, Internet üzerinden TCP / IP protokolünü temel alan bir OSI taşıma katmanı sanal iletişim kanalıdır (HyperNet).

3. PoT'un kendi fikir birliği

Karma etkiden, düğüm tiplemesinden ve koşullardan korunan benzersiz fikir birliği algoritması PoT (Çar Kanıtı).

Sorun

Blockchain teknolojisinin ve blockchain tabanlı uygulamaların geliştirilmesiyle yeni sorunlar ortaya çıkıyor. Örneğin, bu teknolojiyi büyük ölçekli projelere uygularken ölçeklendirilememe, farklı iş senaryoları için destek eksikliği ve farklı blok zincirleri arasında bilgi ve varlık alışverişinde bulunamama. Bu hem teknolojinin kendisini hem de bir bütün olarak ekosistemin gelişimini engelliyor.

Şu anda, gerçekten çalışan blok zinciri Bitcoin, geri kalanı Bitcoin'e dayanıyor - sözde çatallar.

Bir blockchain, bu sistemlerde kripto para biriminin sadece bir parçasıdır; yalnızca kendi kripto para birimine hizmet eder.

Blockchain sistemi geliştiricilerinin küresel topluluğundaki ana sorun, sadece tek bir kripto para birimine hizmet vermeyen, aynı zamanda lojistik olayları, telif hakkı izlemeyi, hakemlik, merkezi olmayan bir depoda veri depolama ve kendi kendini yürütme gibi evrensel bir platformun oluşturulmasıdır. insan faaliyetinin herhangi bir alanındaki işlemler (akıllı sözleşmeler). Şu anda, topluluk henüz böyle evrensel bir platform sağlayamıyor. Bunun nedeni, düşünme ataletinin yerleşik stereotiplerin ve düşüncelerin ötesine geçmesine izin vermemesidir.

Çözüm. Çar Kanıtı

  • Mevcut sorunları çözmek için iletişim zincirlerini, ağ altyapısını, ağlar arası anlaşmaları, fikir birliği algoritmalarını vb. Etkileyen blockchain mimarisinde birkaç değişiklik öneriyoruz.
  • Relictum Pro platformu iletişim yöntemine bağlı değildir, sadece bir düğümdür ve mesajın nasıl iletildiği önemli değildir;
  • Şu anda HyperNet’in kendi iletişim teknolojisi kullanılıyor; İnternet üzerinde veya üstünde çalışır;
  • Gelecekte aşağıdaki ağ oluşturma yöntemi Bluetooth, WiFi, uydu iletişimi, yani Bluetooth ve / veya WiFi tabanlı kanal değiştirme ve diğer umut verici protokoller temel alınarak kullanılabilir.

Modern blok zincirlerinin mevcut ağ organizasyonu eşler arası (P2P) ağdır. Relictum blockchain platformu, her düğümle bir sanal iletişim kanalının İnternet üzerinden oluşturulduğu TCP / IP protokolüne dayanan benzersiz bir protokol kullanır. Bu ağın avantajları, güvenilir istikrarı ve İnternet'in genel kesiminden yalıtılmasıdır. Bu sanal kanalda yalnızca Relictum Pro bilgileri iletilir, bu da veri aktarım hızını birkaç kez artırır.

Taşıma olarak, OSI modelinin dördüncü düzey veri ağına dayanan yeni bir ağ türü kullanıyoruz. _HyperNet bir sanal kanal değiştirme ağıdır.

Ayırt edici mekanizma şu şekildedir: blokta yalnızca bir olayın (işlemin) karması kaydedilir, değiştirilemez.

Böylece her türlü çarpışma bir kenara atılır. Olay karmasını bloğa kaydetmeye ek olarak, yeni bir blok oluştururken, önceki bloğun tüm karması ve + tamsayı değeri alınır (sıralı blok numarasını bloğun önüne koyarız). Ana bloklar zinciri var - Master_Chain, sadece alt ve yan akıllı sözleşmelerin bir bloğunun karmasını içerir.

Ana Master_Chain'e paralel olarak çeşitli bağımsız zincirler oluşur - bunlar üç boyutlu dağılımı düzenleyen akıllı sözleşmelerdir, örneğin:

  • ilk akıllı sözleşme - belirteçlerin oluşturulması;
  • ikinci akıllı sözleşme - mağazadan mal satışı;
  • üçüncü - bir kripto borsası;
  • dördüncü - malların teslimi vb.

Böylece, akıllı sözleşmeler zincirlerinin organizasyonu ve ana Master_Chain, blokların dağıtım organizasyonunun dört boyutlu bir modeline yol açar.

GTN belirteçleri oluşumunun tokenomik modeli

  • GTN jetonlarının toplam emisyon oluşumu, adet: 10000000000 GTN
  • Konaklama ücreti 1 GTN,: 0,0045 $
  • Toplam: 100%

RLC istikrarlı madalyonun devreye alınmasının RLC Dağıtım modeli:

Ortaya çıkan RLC istikrarlı zorlama ücretleri, ilgili akıllı sözleşmeye göre aşağıdaki sırayla otomatik olarak dağıtılacaktır:

  • Genel düğümlere verilen ödüller (katsayılara göre daha fazla dağıtım):% 50
  • Çar düğümü ödülü:% 31
  • IP Relictum Pro kullanımı için lisanslı. GTN tokenlerinin oluşum sahipleri:% 19

Sonuç

Relictum Pro, mal ve hizmet satışından (hem tüzel kişiler hem de aracılar dışındaki kişiler) mal ve üretim hareketinin tam lojistiğine kadar tüm insan faaliyet alanlarını içeren tamamen dağıtılmış ve merkezi olmayan bir platformdur.

Relictum Pro her durumda açıklayan (resmileştiren) bir blockchain platformudur. Hem kapalı modlarda, tüm belge akışını açıklayan hem de uluslararası tek küresel ekonomi düzeyinde özel modda çalışabilir. Aynı zamanda, tek yönlü özel <- payı. korelasyon mümkündür.

Relictum Pro, bir kişinin ekonomik hayatının tüm yönlerini dağıtılmış bir kayıt defterinde kapsayan küresel bir platformdur

daha fazla bilgi için :

angguner : https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=875877

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63960.62
ETH 3142.95
USDT 1.00
SBD 3.95