You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zasady polskiego konkursu fotograficznego "Zabawa w pstrykanie" ważne od 12.04.2018.

in #regulamin6 years ago

Witam Piotrze...
Niedoczekalem sie na twoja odpowiedz....
Jesli bedziesz potrzebowal SBD moge Ci pozyczyc do 50... prowadze spekulacje sprzedajac i kupujac SBD wiec zazwyczaj moje saldo nie jest widoczne...... jednak zawsze mam SBD.... jesli potrzebujesz daj znac.

Sort:  

Witam :)

Porozmawiamy na czacie, tylko się musimy zgrać w tym samym czasie.
Byłem dzisiaj z kimś zaczatowany i nie usłyszałem dzwonka powiadomienia, jak do mnie napisałeś.

Dziękuję za odpowiedź :)

PS: muszę z Tobą koniecznie porozmawiać - na pewno znajdziemy kilka wspólnych tematów.

Dobrego dnia :)

Piotr.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60830.20
ETH 2393.05
USDT 1.00
SBD 2.63