You are viewing a single comment's thread from:

RE: News of fake Steem Engine + compromised accounts. Be careful people! + Question about Changing Recovery Accounts

Salut Adrian!
Nu stiam de faptul ca exista o clona a lui steem-engine, dar de aproape o saptamana nu pot face trade... si eram curios daca la fel e si la tine!
Imi tot da eroare legata de data si ora...

Sort:  

Salut! Mai, eu nu am probleme cu steem-engine. Vezi sa intri pe steem-engine.com, nu pe alt site. Daca ai intrat pe vreun site cu nume similar, te sfatuiesc sa revoci autorizatiile catre toate aplicatiile si sa iti schimbi parola la cont.

Am intrat tot timpul pe adresa mentionata... folosesc site-ul din prima zi de la lansare!
Uite ce imi apare mie:
Screenshot_2019-12-15-00-13-09.png

Ai cumva idee ce poate fi?

Nu poti sa instalezi Steem Keychain? E posibil sa fie o eroare care sa fie legata doar de folosirea combinatiei Steem-Engine + SteemConnect. Daca nu merge sau daca ai nevoie de ajutor cu Keychain-ul, sa-mi zici.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59471.57
ETH 2618.20
USDT 1.00
SBD 2.40