Przedstawienie siebie i kilka słów na temat tego czego oczekiwał bym od ludzi którzy wpadną do mnie.

in #recenzje6 years ago (edited)

Cześć.

Mam na imię Dominik, lecz przez wiele lat grania przyssała się do mnie moja ksywa Demonter.
Jeśli dotarłeś tu to chciałbym przekazać ci iż będę starał się regularnie wrzucać recenzje gier które najpierw przechodzę i maksuje, czy to osiągnięcia na steamie czy też trofea zakańczane platyną na Playstation 4. Niestety gier które pojawiają się tylko na Xboksie One nie uświadczycie tu, gdyż owej konsoli na dzień dzisiejszy nie posiadam.
Postaram się by moje recenzje były najbardziej rzetelne i profesjonalne, gdyż nie nienawidzę robić czegoś po łebkach. Wolę nie wypuścić jakiejś recenzji na szybko, tylko doszlifować i wydać wam coś co powali was na kolana.

W co grywam?

Gram w praktyczne wszystko co dorwę. Nie gram w MOB-y, gdyż nie potrafię w nie grać i nie będę ukrywać, że nie jestem w nie dobry. Więc każdy znajdzie tu dla siebie miejsce. Mam taką nadzieje.

Gdzie i w jaki sposób można się ze mną skontaktować?

Jeśli ktoś by chciał ze mną porozmawiać na wszelakie tematy to służę.
Sekcje komentarzy zostawiam wam...

A tu macie bezpośredni kontakt ze mną, gdyby ktoś chciał pograć wspólnie to :

Na stemie można mnie złapać praktyczne codziennie, więc w razie czego to nie będzie problemu z kontaktem.

Kilka zasad panujących u mnie.

  1. Nie wyzywamy się, pamiętajcie to co się tu raz pojawi, zostaje na zawsze.
  2. Nie zabronię wam używać wulgaryzmów, gdyż byłbym hipokrytą bo w niejednej mojej recenzji takowe się pojawiają, lecz poproszę was byście używali ich z umiarem.
  3. Jeśli macie żal do mnie, że coś źle zrobiłem lub czegoś nie dodałem to przekażcie to w komentarzach lecz też pamiętajcie o kulturze.
  4. Jeśli już bardzo chcecie się ponarzekać lub coś komuś powiedzieć co mogło bu go urazić to nie róbcie tego w cale lub zróbcie to po za całym forum i skierujcie to do konkretnej osoby a nie do wszystkich.

Myślę, że nie wymagam od was wiele, więc miło by było zastosować się do owych zasad.

Sprzymierzeni.

Zapraszam na stronę Sprzymierzonych
https://www.sprzymierzeni.com

Zapraszam również na YouTube Sprzymierzonych
https://www.youtube.com/channel/UCLI80jg6xIQgljdk9xAOfmA/videos

A także na Twitch Sprzymierzonych

Słowem zakończenia.

Bardzo miło jest mi być częścią tej platformy i chciałbym godnie ją reprezentować i pokazać, że POLACY potrafią robić dobre i rzetelne recenzje. Cieszę się, że będę mógł się podzielić z kimś tym co kocham i mam nadzieję że zachęcę do samodzielnego sprawdzenia gry.

Pozdrawiam Demonter

pobrany plik.png

Sort:  

@demonter, I gave you an upvote on your first post! Please give me a follow and I will give you a follow in return!

Please also take a moment to read this post regarding bad behavior on Steemit.

Mój PSN: nuceeK, zagramy coś wierze!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 57983.59
ETH 3132.93
USDT 1.00
SBD 2.44