You are viewing a single comment's thread from:

RE: You cannot escape the physical reality and this is actually a very good news!

in #reality6 years ago
אני חושבת שלברוח מהמציאות זה לא כדאי כיוון שאתה מאבד חלק מהחיים בכל בריחה. יש לנו חבר שאוהב לשתות במיוחד בשמחות ואז מה שקורה זה, שזה מסתיים גם בצורה מביכה שצריך לסחוב אותו וגם שהוא לא זוכר שום דבר מאף אירוע. לי כשקשה אני פשוט משתפת ומתייעצת עם מי שצריך ואם מדובר באובדן או מוות אז אני מרשה לעצמי לבכות ולהיות עצובה ובסוף הנפש מוצאת את הכוחות ואני מתעשתת כי יש בחיים הרבה דברים שכדאי לחיות בשבילם. אני מדמיינת כאילו שיבולת שמתכופפת בסערה ואחרי שזו שוככת היא שוב מרימה ראש.
Sort:  

קחי לדוגמה כאב.
אנשים בורחים למשככי כאבים כי הם לא רוצים להתמודד עם הסיבות. עם שגרת היומיום שמביאה לכאבים הפיזיים.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61938.24
ETH 2404.86
USDT 1.00
SBD 2.53