Przykre...

in #reakcja6 years ago

Powyższy obrazek może trochę humorystycznie podchodzi do tego tematu, ale który polski UCZCIWY przedsiębiorca mu zaprzeczy?

Jestem jedynie ciekawy dlaczego polscy wyborcy do tej pory nie postanowili zmienić sytuacji politycznej w Polsce i wybrać w końcu jakąś inną partię niż PO czy PiS. Czy to przez propagandę, która z jednej jak i drugiej strony nie pozwala ludziom racjonalnie myśleć? A może jest to spowodowane komunistycznym myśleniem, które jeszcze kurczliwie trzyma się wielu Polaków?

Kształcę się na handlowca i jestem przerażony myślą o tym, że jeśli już skończę szkołę, zgromadzę fundusze i założę swój sklep, to moje zarobione pieniądze będą - dosłownie i w przenośni - brutalnie gwałcone przez ZUS i US, a ja żeby godnie żyć bez stresu będę musiał opuścić swoją ojczyznę. Może trzeba zostać alkoholikiem?

Sort:  

Ale jest totalnie nieprawdziwy, ponieważ ja dla przykładu, jestem przedsiębiorcą, ale też alkoholikiem. Żaden w punktów w czerwonej rubryce mnie nie dotyczy, natomiast te w białej- wszystkie.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61249.08
ETH 3397.67
USDT 1.00
SBD 2.51