Cudowna kraina

in #reakcja6 years ago

Zapraszam do pooglądania i przemyślenia. Oczywiście w każdej krainie można znaleźć takie wady i rzeczy, które mają negatywny oddźwięk w społeczeństwie. Naprawdę w każdej, ale ja jestem Polakiem patriotą i interesuje mnie Polska. Nie jestem nacjonalistą ani narodowcem, który uważa, że Polska to najlepszy kraj na świecie. Ja chcę i dążę do tego, aby Polska była najlepsza na świecie. Z tytułu tego nie boję się słuchać krytyki skierowanej wobec mojego narodu, bo wiem, że nie jest on idealny, ale mocno wierzę w to, że jeszcze będzie. Nieodpowiedzialne rządy, politycy, którzy dbają o swój interes, a nie o interes RP oraz źli despotyczni nauczyciele (rozbiory, komunizm) doprowadziły do tego, że nasz naród nie jest idealny. Ale Polska rozbiory przemogła, komunizm pokonała i ten brak perfekcji również przemoże.

Przemyślcie to i nie uważajcie tego za afront wobec naszego narodu, a raczej jako chęć pouczenia.

"Cudowna kraina" została stworzona na podstawie tego:


Włącz napisy PL

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63156.23
ETH 2560.33
USDT 1.00
SBD 2.83