You are viewing a single comment's thread from:

RE: GMO - Ostatnia Prosta

in #reakcja7 years ago

Najbardziej ponure jest jednak to, że odmiany GMO rozprzestrzeniające się na pola rolników nie stosujących GMO nie są traktowane jako zanieczyszczenia (pollution), a wręcz przeciwnie to ci właśnie rolnicy mogą zostać ukarani za "kradzież" patentu. Jest to przykład jak potężna władza pieniądza może doprowadzić do wprowadzenia absurdalnych przepisów prawa.

Sort:  

Jest to przykład jak potężna władza pieniądza może doprowadzić do wprowadzenia absurdalnych przepisów prawa.

Szczególna ironia bije z tych słów, kiedy zorientujesz się, że najwięcej steempower .na polskim Steemicie (czyli właściwie pieniędzy) ma autor postu o GMO i antyszczepionkowiec ;).

nie to co jego przeciwnicy, mi mosanto i koncerny farmaceutyczne nie chcą płacić...

czyżby nagła zmiana światopoglądu? Czy raczej chciwość?

bardziej fakt, ze mogę dostać flagę na -$10 i -5 reputacji na swoim randomowym poście ze zdjęciem kota, bo powiedziałem coś, z czym się nie zgadza :)

Ale to ja chcę ludzi rozstawiać po kątach xD

czyżby nagła zmiana światopoglądu? Czy raczej chciwość?

raczej strach. Jest w stanie sobie 10 postów nad którymi się ktoś napracował i zebrał w każdym po 20 upvotów o wartości $3 zjechać do $0 i nie musi używać całego swojego steem power.

Ja nie zmieniam światopoglądu. Ucichłem, bo chce dalej trafiać do swoich odbiorców, a jeden downvote pana AntyGMO, jest w stanie pozbawić mój post niezwiązany z tematem znacznej cześci profitów, a mnie może pozbawić reputacji na którą ciężko zapracowałem.

Nie zauważyłem aby #mmmmkkkk311 próbował coś komuś narzucać wręcz przeciwnie

No nie, wcale XD Przed chwilą jak poprosiłem go o wiarygodne źródło badań o których mówi to dostałem flagę -$3, a ferviemu założył flagę na poście z postanowieniami na rok 2018. Nie przypominam sobie, zeby tam były plany założenia plantacji GMO XD

On ci reputacji nie zjedzie, bo jest za małym przykurczem. My za to możemy mu uniemożliwić pisanie

Ale wiecie, że z tym uniemożliwieniem pisania to bywa różnie? Nie wiem jak Wy, ale my w resorcie wchodząc na główną Steemita na samej górze widzimy post @berniesanders'a, który ma reputację -18. Naprawdę uważacie, że "flag wars" to jest właśnie to czego potrzebuje Steemit?

Nie, ale to nie my rozpoczęliśmy wojnę.

Zaraz, chwila, nie wy? A kto oflagował jego post antyszczepionkowy? Osobiscie się z mcośtam nie zgadzam ale nie uważam że flagowanie czegoś z czym się nie zgadzam jest dobrym rozwiązaniem. Ludzie go sflagowali bo mysleli ze nowy to nic im nie zorbi, a tu się okazało ze gościu wpompował sporą kase w SP i odpłacił się pieknym za nadobne. I ja go rozumiem, może nie popieram ale rozumiem.

Nie wiem kto, nie wnikam - nie obchodzi już mnie to

Poglądy nikogo zbytnio nie interesują. Ale interesują za to szkodliwe społecznie posty, takie jak ten. Człowiek ten nie ma zielonego pojęcia czym jest GMO i jaką szkodę może powodować taki wpis. Najlepszym przykładem szkodliwego działania jest fakt, że mniej inteligentna część społeczeństwa go popiera i liże tyłek byle tylko dostać upvote.

A ja otwarcie przyznam, że nie szczepiłem i nie zamierzam szczepić swoich dzieci. Zanim podjąłem taką decyzję, długo zastanawialiśmy się z żoną i zasięgaliśmy informacji z wielu źródeł. Jednak Twój tok rozumowania @nicniezgrublem, wskazuje, że możesz uważać mnie za mniej inteligentnego i gorzej poinformowanego, z czym absolutnie się nie zgadzam. Uważam Twoją postawę (nie Ciebie) za sposób na dyskredytacje osób mających inne opinie. A to jest zwykła manipulacja, niezależnie czy sobie zdajesz z tego sprawę czy nie.

Ciężko to nazwać ironią.

Faktycznie, słowo hipokryzja pasuje do tej sytuacji lepiej

został oflagowany za swoją opinię o szczepionkach.

Antyszczepionkowców powinno się zamykać bo są niebezpieczeństwem dla całego społeczeństwa, wcale mnie nie dziwi, że dostał flagę.

Uważam że na Steemit jest miejsce dla wszystkich niezależnie od światopoglądu i nikt nie musi wchodzić sobie w drogę.

Jest tutaj miejsce dla każdego, ale to nie oznacza, że ludzie, którzy wypisują niebezpieczne społecznie bzdury będą mogli nadal to robić. Możesz sobie wypisywać, że nie lubisz marchewki, nikogo to nie będzie obchodzić. Możesz sobie także napisać, że nie lubisz Islamu, też nikt ci za to flagi nie da. Za wstawienie się za jakaś partią polityczną też jestem przekonany, że nie. Ale za głoszenie kłamstw, które szkodzą społeczeństwu już tak.

Zostanę zniszczony bo ktoś mnie po prostu nie lubi?

No tylko jak podpadniesz temu jegomościowi. To jego domena, chodzić po losowych wpisach i dawać flagi tylko dlatego, że miał wystarczająco dużo pieniędzy, żeby kupić sporo Steem Power i ktoś się z nim nie zgadza. Ludzie mu flagują bzdury, które nie powinny się rozprzestrzeniać, a on flaguje losowe rzeczy. Bo tak.

Nie chcę w pewnym momencie obudzić się w przysłowiową "ręką w nocniku" bo jakiś szeryf postanowił zniszczyć mój cały dorobek ze względu na moje poglądy.

Idąc za tym osobnikiem obudzisz się prędzej czy później. Oby nie było za późno. I nie chodzi mi tutaj o żadne flagowanie, po prostu życie ci udowodni, że nie warto trzymać się z takim człowiekiem. Nawet jeśli da ci upvote za 15$, bo jesteś za nim, czyli przeciwko wszystkiemu rozsądnemu.

A wy po prostu przyszliście do niego i go zflagowaliście on zaareagował i zrobił to samo.

to nie jest prawdą, nie chce mi się pisać po raz tysięczny bo ty jakbyś nie widział co się dzieje

w skrócie, pisalismy zwykle komentarze bez zadnego chamstwa a on zaczal flagowac, wieszze mam kilkanascie flag na samych komentarzach? Poczytaj moje komentarze oflagowane i oceń czy coś mu robię.

po jednym z komentarzy gosc nie wytrzymał i poszedl minusowac zwykle wpisy,a ze ma mocny to mocno je skasowal

nie mowiac o tym, ze on po prostu ludziom tym grozi dajac sobie prawo cenzury, a innym - nie

Antyszczepionkowców powinno się zamykać bo są niebezpieczeństwem dla całego społeczeństwa, wcale mnie nie dziwi, że dostał flagę.

a dla mnie z tego wynika, że marzy Ci się trochę takie państwo policyjne. Ktoś nie zgadza się z moimi poglądami to do gułagu z nim.
Ja rozumiem, że szczepionki są ważne dla wyeliminowanie groźnych chorób z społeczeństwa. Ale nie można też od razu godzić się na wszystkie bez przemyślenia.
Druga sprawa zmuszanie kogokolwiek do czegokolwiek jest dla mnie chore. Jeśli nie chce szczepić to nie. jego wola. Ale jeśli zachoruje to płaci za leczenie z własnej kieszeni, a jeśli co gorsza wywoła jakąś epidemie płaci za leczenie wszystkich. No ale nie zamykajmy ludzi za poglądy w więzieniach bo wtedy bardzo nam blisko do represyjnych systemów typu komunizm czy nazizm.
A i nie chce argumentów typu "ale tu chodzi o szczepionki i to jest ważne" bo dzisiaj chodzi o szczepionki a jutro będziemy ludzi zamykać do więzienia za to, że nie zgadzają się z tym, żeby do kogoś zwracać się zaimkiem "ono". a tak już jest np. w Kanadzie, żeby ktoś mi potem nie mówił, że przesadzam.

nie flaguję mu materiałów niszcząc mu w ten sposób reputację tylko dlatego, że ma inne zdanie. I dziwicie się że ktoś potem reaguje w ten sam sposób?

Nie oflagowałem żadnego jego materiału i dalej:

Przed chwilą jak poprosiłem go o wiarygodne źródło badań o których mówi to dostałem flagę -$3

moge wiedzieć za co mi sie dostało?

Sugerujesz że Monsnto i koncerny farmaceutyczne placą mi za to bym wyrażał niezbyt pochlebne opinie o nich. Hmmm

Sugerujesz że Monsnto i koncerny farmaceutyczne

Napisałem, ze nie wiem kto Ci za to płaci. o, tu:

Cały czas zastanawiam się kto Cię sponsoruje.

polscy rolnicy narazie tego nie rozumieją

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59368.30
ETH 2461.60
USDT 1.00
SBD 2.45