Drogie Bravo.

in #reakcja6 years ago

Ostatnio kolega mój znalazł taką oto ciekawostkę.

Dalej w tekście:

Myślę, że tutaj pewnie falangistowska przeszłość Hiszpanii i gen. Franco musieli mieć swój wpływ, no bo jakby inaczej?

Piotrek miał ogromny potencjał, możemy się dowiedzieć np. że:
"Kiedy powiedział pierwszy raz o wstawaniu z kolan, myślałam, że żartuje. Piotrek, który jeszcze dwa lata temu chciał szukać swojej duchowej drogi w medytacji, nagle zaczął opowiadać o "Ponurym", zapomnianym bohaterze narodowym."

Finał sprawy był taki:

Mam ograniczone zaufanie do takich zwierzeń anonimowych internautów i zastanawiałem się, czy ten Piotrek naprawdę istnieje. Naszczęście zaraz potem WP wyświetliła mi link do następnego artykułu i wszystko stało się jasne!!!1!

https://kobieta.wp.pl/list-do-redakcji-moj-chlopak-wyklety-czyli-jak-zyc-pod-jednym-dachem-z-prawicowcem-6224467812935809a

Sort:  

Jest jeszcze nadzieja:) Morał: nie czytajcie o Ponurym bo będziecie ponurzy.

Ja bywam rzadko, ale ten artykuł to majstersztyk. Czegoś tak tendencyjnego dawno nie widziałem. No i na koniec Piotrek jeszcze bardziej poprawił mi humor. Hehehe.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58334.82
ETH 2595.71
USDT 1.00
SBD 2.40