You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy rząd PiS skapituluje pod presją żydowską?

in #reakcja7 years ago

To jest teraz byc albo nie byc dla Polski i dla Polakow. Wiec jesli sie ugna to bedzie oznaczalo, ze w dalszym ciagu nie ma realnie Polski niepodleglej i suwerennej. Wczoraj wlasnie do swoich "znajomych" z fb wusylalam prosbe o zgloszenie tego klamliwego filmiku i odpowiedzi niektorych z nich po prostu zwalila mnie z nog. Albo totalna "olewka sprawy" albo "mnie do polityki i religii" to prosze nie mieszac!!!! No rece mi opadly. Wychowanie tvnowskie zrobilo sieczke z mozgu niektorym. To jest tak przykre, ze az brak mi odpowiednich slow :(

Sort:  

Też tak mam. Ci wychowankowie tefałenu zapewne czują się kosmopolitami, a nie Polakami.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59228.82
ETH 2524.07
USDT 1.00
SBD 2.52