Atak na kioskarza w Poznaniu

in #reakcja5 years ago


Sprzedawca jednego z kiosków na poznańskich Jeżycach został oblany nieznaną cieczą. Kobieta, która zaatakowała kioskarza była ubrana w koszulce z orłem na tęczowym tle. W kiosku wyeksponowana była Gazeta Polska z naklejką "Strefa wolna od LGBT".

Grupa Stonewall na swojej stronie na facebooku w czwartek o godzinie 13:22 umieściła zdjęcie kiosku mieszczącego się na skrzyżowaniu ulic Mickiewicza i Zwierzynieckiej w Poznaniu. W punkcie prasowym była wyeksponowana "Gazeta Polska" z naklejką "Strefa wolna od LGBT". Pod zdjęciem Grupa Stonewall napisała:

Widzieliście gdzieś w Poznaniu podobne oznaczenie? Czekamy na wasze wiadomości. Stworzymy listę poznańskich miejsc, które należy unikać.

Chcą tracić klientów? Volià

Tego samego dnia o godzinie 17:00 kioskarz pan Ryszard został oblany brązową cieczą. Oblany został również terminal, komputer, gazety i ubrania mężczyzny.

Przyszła do mnie młoda dziewczyna, blondynka. Miała na sobie koszulkę z orłem na tęczowym tle. Zapytała czy mam coś przeciwko osobom LGBT. Powiedziałem, że nie, jestem kioskarzem i sprzedaję gazety. Zarówno z lewa, jak i prawa - kioskarz pan Ryszard.

Poznański kioskarz tłumaczył, że eksponuje najświeższe numery gazet, które z danego powodu są ciekawe i dodatki dołączane do prasy. Pan Roman powiedział również, że nie wiedział w ciągu dnia o sądowym zakazie dystrybucji Gazety Polskiej z naklejką "Strefa wolna od LGBT". Mężczyzna dowiedział się o tym po pracy.

źródło: gloswielkopolski.pl

 

 

 

Tekst opublikowany pierwotnie na portalu narodowcy.net

Narodowcy.net

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63792.82
ETH 2563.50
USDT 1.00
SBD 2.66