You are viewing a single comment's thread from:

RE: Oni nie chcą, żebyś się o tym dowiedział!

in #reakcja6 years ago

Pewnie że filmiku na którym wszystko widać nie można porównać ze śledztwem Gazety Wyborczej, Newsweeka czy CNN

Ps. Przyjmujesz taktykę zaśmiecania tagu którą zapoczątkował Rafalski a to bedzie się kończyć tym że ja będę podbijał własne komentarze aż do momentu w którym zrozumiecie że nie warto spamować

Sort:  

GW i prawda, wybierz jedno.
Niemniej, takie kompletne odrzucanie teorii spiskowych jest dla mnie smieszne.
To tak jakby powiedziec, ze rzad i wojsko nigdy ale to przenigdy niczego nie ukrywali przed obywatelami.

nie mówię o całkowitym odrzucaniu teorii spiskowych, gdyż część z nich(mała ale zawsze) sprawdziła się. Zazwyczaj jednak to były teorie związane z politycznymi powiązaniami.

Problem polega na tym, że takie teorie rozrazstają się do niebotycznych rozmiarów, zanim jakiś dziennikarz śledczy je uwiarygodni.

Nigdzie nie napisałem o kompletnym odrzucaniu teorii spiskowych, skupiłem się na ich strukturze w społeczeństwie i argumentacji używanej do ich obalania.

Mam przekonanie graniczące z pewnością, że ktoś traktować obozy zagłady jako teorię spiskową :). Co nie zmienia faktu, ze sporo osób wierzących w chemtrails nie wie jak działa zjawisko kondensacji pary (przed chwilą na discordzie)

śledztwem Gazety Wyborczej, Newsweeka czy CNN

Poza tym pisałem o dziennikarstwie śledczym a nie tych pomyjach czy śledztwie polecagającym na zobaczeniu co aktorka jadła nia śniadanie.

Sprowadzasz dyskusję do poziomu absurdu.

Ja widziałem na reakcji posty o szczepionkach wiec myślałem, ze bedzie pasowac :)

Szkodliwość "kombajnow szczepionkowych" to według ciebie teoria spiskowa?

Ma charakter teorii spiskowej i wpasowuje się w większość warunków jakie teoria spiskowa powinna spełniać. Teoria spiskowa może być albo prawdziwa albo fałszywa, rozumiem, że te "kombajny szczepionkowe" nie mają znamion teorii spiskowej? śmiem wątpić. I nie mówię tu o jej prwdziwości bądź nie tylko o formie

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59176.07
ETH 2667.95
USDT 1.00
SBD 2.42