Lipa pod ochroną

in #reakcja6 years ago

Trwają podłe, reakcyjne przesłuchania w sprawie Amber Gold. Dziś przed komisją zeznawał były naczelnik wydziału operacyjnego ABW w Gdańsku. W szczerych, prostych słowach wyjaśnił, że agencja miała zakaz zajmowania się tą sprawą:

Zostałem poinformowany przez swojego przełożonego, że prokuratura wszczyna oddzielne postępowanie dotyczące Michała Tuska. Dostałem polecenie, aby wstrzymać wszelkie czynności operacyjne dotyczące syna byłego premiera.

Potwierdza to tylko, wcześniejsze ustalenia resortu, że lipa w Epoce Tuskowskiej była pod ochroną. Więcej w komunikacie nr 636:

Sort:  

Beneficjeci tego przekrętu nadal są pod ochroną. Z tego co mi wiadomo to nadal nie odtajniono listy 100 pierwszych osób zakładających lokaty w tej piramidzie. Jestem pewien, że te 100 pierwszych lokat dostało swoje wysokie odsetki.

skoro dostali kasę, to znaczy, że nie ma żadnej afery

W myśl hasła: By żyło się lepiej!

Wstrzymać wszystkie czynności operacyjne... A kto komu wydał ten rozkaz? No, ho, ho... towarzysze spisali się na medal. By żyło się lepiej nam wszystkim!

Wreszcie mogłem Cię Ministrze wesprzeć. To co prawda mniej niż grosik, ale dopiero zacząłem tak na serio przygodę ze Steemit. Zrobiłem Ci kochany Ministrze PROMOCJĘ. Taka próba czy wszystko działa. :))) I sam mam jeszcze małe środki, ale pamiętam o Tobie Ministrze, bo rozjaśniasz czasami smutną polityczną rzeczywistość. :)))

Brzoza jak Rudy 102, całkiem pancerna. Co za czasy, nikt już nie wierzy we wróżki.

Nie ma po co. Wiadomo że była pancerna.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60450.32
ETH 2604.48
USDT 1.00
SBD 2.60