Facebook znów szaleje.

in #reakcja7 years ago

cenzura.jpg
Wczoraj bana na 30 dni (ok 2 tygodnie temu została zdjęta poprzednia blokada) dostał właściciel Magna Polonia, powód, mniej więcej: Wygląda na to, że złamałeś standardy społeczności FB, zapoznaj się ze standardami. Blokada konta 30 dni.
To trochę tak, jakby zatrzymał nas policjant i powiedział:
-Wygląda na to, że złamał pan prawo, idzie pan do aresztu na 30 dni.
-Ale co ja takiego zrobiłem?
-A proszę przeczytać sobie kodeks karny!!

Dzisiaj natomiast, na blokadę załapał się redaktor naczelny, co prawda tylko 24h, ale to pewnie przedsmak. Tutaj FB, już raczył poinformować za co. Otóż, facebook uznał że cytowane słowa słowa Izraelskiego historyka, który stwierdził, że obozy koncentracyjne były schronieniem dla Żydów, są propagowaniem mowy nienawiści, rasizmu i ksenofobii.

Dajcie proszę znać znajomym, że jesteśmy tutaj.

Sort:  

To I'm się historyk udał.Mieli schronienie aż do końca życia.....
Tu nie chodzi tylko o cukierkowy fejs-zbuk,cała nacja gra w tej samej drużynie dbając o swoje interesy

Dokładnie, blokady na FB idealnie pokrywają się w czasie z tymi na YT:)

Mnie juz dawno nie zablokowali na pejsbuku o dziwo...ale za to wyrzucaja moje posty do spamow...
image

Mnie banuja b. czesto, szczegolnie jak chce wkleic jakis link. Teraz tez probowalam wkleic na stronie Grzegorz Braun link do wypowiedzi dr. Ewy Kurek przetlumaczonej na nagielski. Oto ten link:

Wlasnie ten link z p. Kurek zostal mi na FB zablokowany.

Jak widać, boją się prawdy.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 59696.83
ETH 2363.30
USDT 1.00
SBD 2.55