Marka Razer ssie - dlaczego tak sądzę?

in #razer6 years ago (edited)

Na samym wstępie chciałbym tylko podkreślić że jest to moja subiektywna opinia, a jeśli kogoś uraziłem bo krytykuję jego ukochaną markę to może spierdalać.

Także zaczynajmy, Razer czyli amerykańskie przedsiębiorstwo zajmujące się tworzeniem akcesoriów dla graczy takich jak:
-Myszki;
-Klawiatury;
-Słuchawki;
-Głośniki;
-Podkładki pod myszy
etc.

Nie jestem fanem tej marki ze względu że od dłuższego czasu ich produkty są produktami do wyglądu a nie do użytku, chcesz podkreślić że cię stać na drogi sprzęt? Pochwal się produktami Razera. Choć fakt, ich produkty posiadają ciekawe gadżety (które tak naprawdę nie są potrzebne by normalnie grać w gry czy pracować) takie jak jakieś światła RGB, przyciski do bindowania etc. To głównie za to się płaci więcej i ich logo na produkcie.

Miałem tylko raz do czynienia z ich produktem czyli słuchawkami Razer Kraken Pro, kosztowały dość dużo (coś ok. 400zł) teraz pewnie cena spadła ale do rzeczy, słuchawki były ponad przeciętnie dobre - wysuwany mikrofon, dobra gąbka i dobra jakość dźwięku audio ale te słuchawki uważam że były zdecydowanie za ciężkie, ważyły z 4-5kg.
Taka masa jest zdecydowanie za duża na głowę, po ~godzinie noszenia ich na głowie czułem lekki nacisk, mógłbym tu coś jeszcze się rozpisać ale w skrócie słuchawki przestały działać poprawnie po 2 miesiącach od zakupu mimo dbania o nie.

Lepszym zamiennikiem tej marki będzie przykładowo Genesis - tańsze, wygodne i dłużej działające.

To wszystko co chciałem powiedzieć o Razer, peace yo.1497440968.7849_3_o.jpg

Sort:  

@iroy, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

I did it - stupid bot

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58639.60
ETH 3167.30
USDT 1.00
SBD 2.43