Eal F. Skillz - Kontrol

in #rap7 years ago (edited)

Eal F. Skillz - Kontrol.jpg

Kontrolü ele geçir geri çünkü öfkemin boyutu olabilir tehlikeli
Toplum için en büyük dert geçim derim
Bireysel bakarsak eğer hep mi yanlış seçimlerim (Evet)
Şu bir gerçek yıkım değil yapım gerek
Doğru kanala akarsa düşünceler şekillenir
Kolay değil belki ama bu oyunda
Aklınızdakini söylemekten hiç çekinmeyin
Karşılıksız çıktı senin çekin beyim
Nakit varsa cepte eğer sokaklar hiç tekin değil
Mikrofon başında adım Ekin değil
Partizan, Ben de Varım, dinleyenler beni bilir
Bilmeyenler öğrenir, oyunun içindeyim 20 senedir
Her saniye değerlidir benim için,
Hip-Hop paradan önemlidir benim için
Bi baktım arkama kimse yoktu benim için
Tanrının oğlu bile yaşadı aynı şeyi
O yüzden sikimde değil yanımda durmasan da benim için
Teklifleri geri çevir, Biggie gibi yeni Cherry
M3 geleceği göremem varsa da geleceği
Görürüz geldiğinde diyeceğim
Eğleniyorum sadece, gelirse tabi bineceğim
Kesintisiz yaz bin heceyi
Sanki Jay-Z ama lazy,
Kısık seste kim geçirir tüm geceyi
Vücut ısım aştı kırk bir dereceyi
-I'm on fiiire! Kortta ve mic.'ta, -The way hiiigher!
Dwyane Wade Dwayne Johnson ile birleşince
LeBron James 2.0 çıkar işte
Yolu yoktur olmaz ise çıkar işte
Kendinin patronuysan önce kendini çıkar işten
Kafamın içinde dönüp duran olaylar ve flashbackler
Çıkamazdı crash test'ten, sözlerinse trashcan'de
Trash-talk ustası çakallıkta markasın, görenler Bandicoot Crash derler
Kapak olur ama değil XXL Freshmen'de
Sanar kendini fresh benden, kitlesiyse kreşlerde
Bu kadarı bile yeter sana, senin için boş, soul ve flesh bende

Soundcloud: https://soundcloud.com/ealfskillz/kontrol
YouTube:

Sort:  

Gerçekten güzel bir çalışma olmuş saygılar.... is it great? ? @cleverbot @banjo

Merhaba . Aramızda yeni üyeler görmek çok güzel :) Yazılarınız ''tr'' etiketiyle yazarsanız elimden geldiğince oy almanıza yardım edeceğim.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66670.04
ETH 3497.56
USDT 1.00
SBD 2.71