Чому, що і як - 176 днів до України

in #raisingfunds11 months ago

ЧОМУ легко. Південна Африка більше не моя країна. Так, я народився тут, як і мої предки 350 років тому, але моя спадщина і моя бліда шкіра зараз не мають значення. Крім того, злочинність тут досягла жахливого рівня, а рівень насильства та вбивств у країні є одним із найвищих на планеті. (Точне місце залежить від того, хто підраховує, але воно постійно в топ-5.) Це іронічно, що я, ймовірно, був би безпечнішим у країні, у якій ведеться війна, ніж у своїй власній, особливо якби я тримався подалі від спірних територій.

ЩО... Я підрахував, що мені знадобиться приблизно 1000 доларів США на нерухомість, яку я хотів придбати. (Так, це занедбане майно – звідси низька ціна – але будуть певні адміністративні витрати, яких я не зможу уникнути, як би я не старався!) Можливо, я можу позичити певну суму – це не багато, і я можу собі це дозволити, але було б найкраще, якби я міг заплатити готівкою. Таким чином це зроблено, і навіть якщо справи підуть на південь (каламбур!), тут, в Африці, я не матиму надто багато стресу і можу використати додаткові гроші, які маю, щоб зробити це місце своїм домом і перетворити його на пермакультурний рай.

Я планую поїхати на дослідження 02.04.2024. Це через 176 днів. Простими словами, це означає, що мені якимось чином потрібно знайти $5,71 на день із завтрашнього дня, щоб додати до своїх заощаджень.

ЯК...

Це та частина, про яку я все ще думаю. Є така платформа, де я можу писати та заробляти гроші. Є також Amazon KDP для публікації моїх історій. Я вмію офіціанткою й заощаджую свої чайові (але це єдина робота, з якої мене коли-небудь звільняли!), і я можу виконувати деякі... гм... менш моральні заняття. Останнє заробить мені гроші на кілька тижнів, але це не зовсім кроляча нора, в яку я хочу спуститися.

Я не знаю про краудфандинг. З огляду на те, що всі, кого я знаю, заощаджують на #Україні, здається трохи егоїстичним з мого боку скидати капелюха лише заради того, щоб дозволити собі безборгове майно в чужій країні. З іншого боку, відносно безболісно просити родичів, друзів, знайомих та їхніх собак зробити внесок...

Є й інші варіанти, як-от зворотне караоке (люди платитимуть мені, щоб я НЕ співав!), але я впевнений, що знайду спосіб подолати цю перешкоду без зайвих зусиль. Подивимося, що принесе час.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59895.89
ETH 2419.31
USDT 1.00
SBD 2.44