QL36 Geciktirici ve Sertleştirici Hapı İnceledik İşte Sonuçlar

in #ql364 years ago (edited)

Yurtdışında onlarca ülkede milyonlarca erkek tarafından kullanılan, uzun uğraşlar sonucunda ülkemizde de satışına başlanılan QL36 geciktirici hapı satın alıp deneyerek sonuçları yazabilme fırsatına en nihayetinde ulaşabildik. Evet şimdi QL36 hakkında kısaca bir bilgi verdikten sonra kullandıktan sonra yaşadığım tecrübeleri takipçilerim ile paylaşacağım.
Ankara Ecza Deposu Sipariş Bilgi Hattı: 0552 154 90 92

QL36 Nedir?

QL36 tamamen bitkisel içeriğe sahip bitkisel bir gıda takviyesidir. Erken boşalma, cinsel isteksizlik, sertleşme ve bir gece içerisinde birden fazla ilişkiye girememe sorunları yaşayan erkeklerin problemlerine çözüm amacı ile İrlanda'da geliştirilmiştir. Tamamen bitkisel içeriklerden imal edilmiş olması ile rakiplerinden kendini ayırt ettirmektedir.

Eczanelerde satılan geciktirici haplar ile kıyaslandığı zaman fiyatının oldukça uygun olması, 1 kutu içerisinde 4 yerine 30 kapsül olması, kimyasal içermeden tamamen bitki özlerinden üretilmesi, kullanımının kolay olması QL36'yı rakiplerinden bir adım öne geçirmektedir.

3W72119s5BjVs3Hye1oHX44R9EcpQD5C9xXzj68nJaq3CeHGCB71kxyqzaZoY4fuzkJ9QeHe9gzmErdYenbrrJhJkrgwc9G4ZVYDbBGGxUvfQF9Sg7GwLi.jpg

QL36 Nasıl Kullanılır?

Bitkisel içerikli QL36 geciktirici hapın kullanımı oldukça kolaydır. Kapsül şeklinde üretimi gerçekleştirilmiş olan QL36, mide içerisinde erime özelliğine sahiptir. Bundan dolayı cinsel ilişkiden minimum 2 saat önce en az 2 bardak su ile tüketilmesi uygundur.

Kimyasal içerikli performans artırıcı ve sertleştirici haplar normalde cinsel aktiviteden yarım saat veya 1 saat önce kullanılır. QL36 bitkisel içerikli olduğundan dolayı etkileşim süresi diğer zararlı geciktiricilere göre biraz daha yavaştır.

Etkileşim süresi her ne kadar yavaş olursa olsun, etki süresi ise rakiplerinden bir adım öndedir. Örneğin piyasada en çok satılan mavi renkli geciktirici ve sertleştirici hap 24 saat etki gösterirken, QL36 hapın etkisi 36 saat boyunca devam edebilmektedir. İsminde yer alan 36'nın anlamı da buradan gelmektedir.

Ufak bir hatırlatma yapalım. QL36 alkol ile birlikte tüketilebilir. Fakat alkolsüz olarak kullandığınız zaman daha iyi performans göstereceğini de söyleyelim.

QL36 Geciktirici Hap Gerçekten Etkili mi?

Şimdi fasülyenin faydalarına gelelim. Yazımın başında da belirtmiş olduğum gibi QL36 geciktirici ve performans artırıcı hapın ülkemizde resmi olarak satışını duyduğum andan itibaren hızla satın aldım. Uzun süredir takip ettiğim fakat Türkiye'de henüz onaylanmamış bir ürün olduğundan dolayı satın alamıyordum. Resmi işlemlerin tamamlandığını duyunca bu kadar uzun süredir takip ettiğim ürünü hemen satın alıp kullanmamın benim de hakkım olduğunu düşünüyorum.

Geciktirici haplar internet sitesinde QL36 sayfasında satışa sunulduğu gün hemen akşamında sipariş verdim. Siparişim özenle gizlenmiş şekilde hemen ertesi gün yola çıktı ve diğer gün bana ulaştı. Yani mesai saatleri içerisinde satın almış olsaydım hemen diğer gün İstanbul içerisinde bulunan iş yerim teslim edilecekti.

Geldiği gün işten çıkmadan yarım saat önce QL36 geciktirici hapı kullandım. Eve gittiğimde ise (ortalama 1 saat 45 dakika sonra) etkisi başlamıştı. Kendimi öyle enerjik hissediyordum ki anlatamam. Daha önceden planını yaptığım kız arkadaşım geldi ve kapıdan girer girmez cinsel aktivitemizi başlattım.

Normal şartlar altında benim ilk ilişkideki boşalma sürem 8 dakika, 2. ilişkide 15 dakika ve üçüncü ilişkiye ise bugüne kadar hiç giremedim.

İşte QL36 performans artırıcı hapı kullandıktan sonraki sonuçlarım :

  • İlk ilişki sürem 19 dakika sürdü.
  • İkinci ilişkim 35 dakika sürdü.
  • Üçüncü ilişkim 26 dakika sürdü.
  • Dördüncü ilişkim 1 saat 3 dakika sürdü.

Yukarıda vermiş olduğum süreler benim hayatımda gördüğüm en iyi gecikme sürelerimdi. Kız arkadaşım beni daha önceden de tanıdığı için bu şekilde performansımın kaynağını sordu. Konuyu anlattım. 5. ilişkiyi kendisinden istediğim zaman hayatında bu kadar yorulmadığını ama tadının da damağında kaldığını en kısa sürede yeniden yanıma geleceğini belirterek evden gitti.

4 defa uzun soluklu cinsel ilişkiye girdim ve kız arkadaşım dayanabilseydi daha da girebilecektim.

Ben QL36 geciktirici, performans artırıcı ve sertleştirici hapı kullandım ve gerçekten memnun kaldım. Bu saydıklarımın içerisinden herhangi bir sebeple ihtiyacı olan erkeklere kesinlikle bu hapı tavsiye ediyorum.

ql36.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63549.46
ETH 2562.53
USDT 1.00
SBD 2.66