You are viewing a single comment's thread from:

RE: ⛔ האמת על תוכניות הפירמידה בעולם של מטבעות הדיגיטליים ⛔

in #pyramidscheme7 years ago (edited)

שלא תבלבל אחרים

  1. bitconnect כבר לא קיימת
  2. איך אני משכנע אחרים להכנס תחתיו ואם אין שום לינק לשום מקום
  3. האם ננתי לגיטימציה לעניין או מודעות ואזהרה
  4. איך לא יהיה רלבנטי אם אני מזהיר ולמה אני יהיה אשם בכל שקל שיפסידו ואיפה , ואם הבנת לא כולם מפסידים גם

קיצר זה היה וידאו ליצור מודעות לעניין , כי הרבה נכנסים לזה בלי שום ידע ואם כסף שאין להם , ומסתנוורים מריביות , הוידאו לא מוביל לשום תוכנית מסויימת ודדברתי על הנושא בכללי , וכנראה שלא הקשבת טוב לוידאו או ראית 2 דקות והפסקת , מוזמן לתקן את התגובה שלא קשורה למה שפירסמתי

  • אני יודע שקשה לפעמים לראות מישהו שאיכפת , ולכן ישר חשבת שאני מנסה להכניס מישהו תחתיו
  • אני בטוח שמי שיראה את הוידאו ולא ידע לא להכנס , ומישהו כמוני שיראה פה הזדמנות עסקית לפעמים , יכנס בזמן שהוא יודע שהוא שם את כספו במשהו שיכול להעלם ביום אחד , דרך אגב ככה זה גם עם כל מטע וירטואלי אחר בתחום הזה , רק שזה לדעתי הרבה יותר מסוכן כי הבסיס שזה קם עליו לא יציב מראש
Sort:  

1 : לא דיברתי על ביטקונט באופן ספציפי, פשוט היה לי גיף נחמד אז שמתי.
2 בסרטון סיפרת על הבחור שהכרת לו פרמידה והוא נכנס כשכבה שניה שלך עם 1000 דולר
3 : כן אתה נותן לגיטמציה לעניין , ב (06:20) אתה אומר שזו השקעה לגטימית.
4: האחריות היא עליך בגלל סיבה הפשוטה , אתה מטעה אנשים בחומרת העניין , ובכך גורם
להם "להשקיע" את כספם בהונאות מובהקות

קיצר ,יאמר לזכותך שלא שמת לינק אפילייט, אבל אתה בהחלט ממעיט בסכנות שכרוחות ב"השקעה" בהונאות אלו

  1. הבנתי
  2. הבחור זה חבר טוב שלי , והוא מקלל אותי שלא ננתי לו לשים 10000$ עד היום , הוא הבין גם את הפוטנציאל פה
  3. השקעה לגיטימית ברור , במידה שאתה מודה לעניין שזה פירמידה ואתה יכול להפסיד את כל הכסף וזה מסוכן
  4. אני נותן מידע שמי נחשף לעניין , יידע מה עומד מאחורי זה , תתפלא כמה אנשים נכנסים לזה בכלל שחושבים שהם התעשרו , מי שמבין בעסקים ומפזר את השקעות שלו משקיע גם בדברים כאלה כמוני

אני לא מחפש שמשהו יאמר לזכותי , הריי כל וידאו כזה כל כולו ומטרתו זה לינק אפילייט , ואם עשיתי כזה וידאו כנראה שאני באמת חושב שזה חשוב

  • סתם שתדע מחינתי ביטקוין זה פירימידה ענקית ומנופחת , וזה הפירמידה הכי מסוכנת ואנשים שם הפסידו כבר הרבה יותר כסף כאלה שהיו בטוחים שיעלה בלי סוף

כמובן זה הכול דעה אישית , ומי שנמצא בעסקי האינטרנט נחשף לכאלה השקעות מידי יום ,ומודע לסכנות , הוידאו הוא בשביל אלא שלא מודעים , מי שבאמת פחדן ויראה את הוידאו ויבין שזה מסוכן לא יכנס בחיים , מי שמבין את הסיכון ויחליט לשים בזה כסף זכותו המוחלטת , זה הריי קופץ בכל חור שאתה נכנס בגוגל

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63964.02
ETH 2592.87
USDT 1.00
SBD 2.75