Introduction Steemit Myanmar

MY Dear all steemit members and my myanmar members
ခ်စ္ခင္ရပါေသာ steemit အဖြဲ႔၀င္မ်ားႏွင္႔ ျမန္မာျပည္မွ အဖြဲ႔၀င္မ်ား

I introduce myself , my name is Aung Htet .
ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ မိတ္ဆက္ပါရေစ၊ ကြ်န္ေတာ္နာမည္ ေအာင္ထက္ ျဖစ္ပါတယ္။

I live in mandalay with my parents. I haven't got any brothers or sisters. I'm an only child.
ကြ်န္ေတာ္ မႏၱေလးျမိဳ႕မွာ မိဘမ်ားႏွင္႔အတူေနထိုင္ပါတယ္။ အကို ၊ အမ ၊ညီမ မရွိပါဘူး ၊တစ္ဦးတည္သားျဖစ္ပါတယ္။

MY father 's name is U Maung Maung and he is 60 years old . He is a jade seller .My mother 's name is Daw Khin
Win and she is 55 years old . She is a teacher at No (1) B.E.H.S school ,the same school i go
to i am in Year 10.
ကြ်န္ေတာ္ ဖခင္နာမည္က ဦးေမာင္ေမာင္ျဖစ္ျပီး အသက္ ၆၀ ရွိပါတယ္။ ေက်ာက္စိမ္း အေရာင္း၀ယ္လုပ္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္မိခင္ အမည္က
ေဒၚခင္၀င္း ျဖစ္ျပီး အသက္ ၅၅ ႏွစ္ရွိျပီး အထက (၁) မွာ ေက်ာင္းဆရာမျဖစ္ပါသည္။ အဲဒီေက်ာင္းမွာပဲ ကြ်န္ေတာ္ ၁၀ ႏွစ္သားကတည္းက ေက်ာင္းတက္ခဲ႔ပါတယ္။

I don't mind school , but i hate doing homework.
ကြ်န္ေတာ္ ေက်ာင္းတက္ရတာ စိတ္မပါသလို အိမ္စာလုပ္ရတာ မုန္းပါတယ္။

I am a very sporty person , i go swimming twice a week . I also love dancing .
ကြ်န္ေတာ္ဟာ အားကစားမွာ ထူခြ်န္တဲ႔ လူတစ္ေယာက္ျဖစ္သလို တစ္ပတ္မွာ ေရ ၂ ၇က္ ကူးေလ႔ရွိပါတယ္။ အကကိုလည္ ၀ါသနာပါတယ။္

In my free time I like going out with my friends and I really like going to the cinema.
ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ အားလက္တဲ႔ အခ်ိန္ေတြကို သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင္႔ အျပင္သြားေလ႔ရွိျပီး ရုပ္ရွင္ၾကည္႔ရတာကို ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ပါတယ္။

I love music too. I can
play the guitar and the piano. My favourite singers are Han Tun and L sai zi.
ကြ်န္ေတာ္ သီးခ်င္း ကို ႏွစ္သက္သလို ဂစ္တာလဲ တီးတတ္တယ္။ ပီယာႏိုးလဲ တတ္ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္အၾကိဳက္ဆံု အဆိုေတာ္မ်ားက ကိုဟန္ထြန္း ႏွင္႔ L ဆိုင္းဇီ တို႔ျဖစ္ပါသည္။

Sort:  

Congratulations @aunghtet.mdy! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Vote
You made your First Comment

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56787.81
ETH 2507.96
USDT 1.00
SBD 2.24