puisi *sayang*

in #puisi6 years ago

,,,,sayang,,,

Sesaat aku termenung
Mengingat semua tentang mu
Yang pernah singgah di hdup ku

sayang...
Ingin rasa nya aku mengulang semua itu
Rasa dan cinta yang kau beri untukku
Kasih dan sayang yang ku dapat dari mu

sayang...
Ingin aku pergi menyusul mu
Yg pergi jauh mninggalkan ku
Aku rindu kamu
Aku kangen kamu....
Kamu ...
Mengenalkan rindu dalam hujan
Titik airnya yang tercurah ibarat kasih sayang yang tak lagi terbilang
Dan ketika kemarau kau undang setelahnya, rindu ini menjadi genangan pilu yang tak pernah kering akan kenangan

Luka yang kau pahatkan di hatiku sungguh luar biasa dalamnya
Dan caramu menyakitiku sangat sempurna
Pun, caramu meninggalkanku benar-benar kejam tiada tara

Kamukah hati yang pernah tulus menyayangiku?
Kemana keteduhannya?
Mengapa berubah jahat dan tak berperasaan?
Kamukah damai yang pernah memelukku..
image

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68854.36
ETH 3283.36
USDT 1.00
SBD 2.67