Fotoobraz - „Lądowanie"

in #ptak5 years ago (edited)


Symbol: KNZP0002

Tytuł: Lądowanie

Opis: Był to chłodny zimowy poranek, postanowiłem odwiedzić rodziców więc wybrałem się na ogródki działkowe do Rudy Śląskiej Bielszowice gdzie urzędował akurat ojciec. W między czasie jak rozmawiał z swoimi kolegami ogrodnikami, przeszedłem się porozglądać się po działkach za ciekawymi ujęciami. Wtedy to właśnie udało mi się uchwycić tego lądującego na drzewie gołębia. Znalazł on się akurat w okienku wolnym od gałęzi przez co nic go nie zasłania. Ze względu na trudność uchwycenia takiego momentu, chciałem się z Wami podzielić tą fotografią.

Autor: Krzysztof Mrozek

Sprzęt: Nikon D7000 + Cokina 100-400 4.5-6.7



swiat.fotoobrazow


Posted from Instagram via Share2Steem

Sort:  

Niezłe ujęcie! I te kolory!

Posted using Partiko Android

Dzięki za uznanie. Też jestem zachwycony tym zdjęciem, bo zrobione na pełnym manualu, bez stabilizacji z ręki.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57030.30
ETH 2858.42
USDT 1.00
SBD 3.62