18 πράγματα που θέλω να κάνω κλείνοντας τα 18

in #psychology7 years ago

Read this article in English here: http://mariabrenta.blogspot.gr/2017/06/18-18.html

Μπορεί να είμαι μόλις 17 αλλά δεν σταματώ να ονειρεύομαι. Αυτή τη φράση θα μπορούσα να τη πω όποια κι αν ήταν η ηλικία μου. Γιατί κακά τα ψέματα κανείς δε παύει να ονειρεύεται. Είναι πολύ όμορφο να σκέφτεσαι όλα αυτά που θα ήθελες να ζήσεις σε μερικά χρόνια από τώρα. Τα όνειρα σού δίνουν μια μικρή δόση χαράς και μια μεγάλη δόση ελπίδας για να συνεχίσεις να πορεύεσαι σωστά ώστε να αγγίξεις το μέλλον που επιθυμείς.

pexels-photo-413447.jpeg

Με το που κλείσω τα 18 θα ήθελα...

Να σπουδάσω αυτό που αγαπώ
Να γράψω το δικό μου βιβλίο (και ίσως και να εκδοθεί)
Να ταξιδέψω σε όσο το δυνατόν περισσότερα μέρη της Ελλάδας
Να αγοράσω το δικό μου σπίτι
Να παντρευτώ
Να γίνω μαμά
Να ταξιδέψω με αεροπλάνο
Να βγω μόνη μου ένα Σάββατο χωρίς να υπάρχει λόγος
Να γίνω νονά
Να μάθω Ισπανικά ή/και Τούρκικα
Να γίνω μέλος κάποιας φιλανθρωπικής οργάνωσης
Να οδηγώ αυτοκίνητο (ή και μηχανάκι)
Να συνεχίσω να γράφω στην προσωπική μου σελίδα
Να δουλεύω και να αγαπώ το επάγγελμά μου
Να δουλέψω εθελοντικά σε μία βιβλιοθήκη
Να μάθω να μαγειρεύω και να φτιάχνω τα καλύτερα φαγητά και γλυκά
Να γίνω μέλος κάποια χορευτικής ομάδας
Να μάθω μια επιπλέον ξένη γλώσσα
Αυτά είναι λοιπόν τα 18 πράγματα που θα ήθελα να κάνω με το που ενηλικιωθώ. Κάθε φορά που θα πραγματοποιώ ένα από αυτά θα το σβήνω από τη λίστα. Αυτό βοηθάει πολύ στο να νιώθεις ολοκληρωμένος άνθρωπος.

Δοκίμασε κι εσύ να φτιάξεις τη δική σου λίστα και πίστεψέ με θα το απολαύσεις! Η ικανοποίηση που θα σε πλημμυρίσει με την πραγματοποίηση ενός από τα όνειρά σου θα είναι μεγάλη. Ελπίζω να σου άρεσε η ιδέα και να το επιχειρήσεις κι εσύ!

Μέχρι το επόμενο άρθρο να περνάτε όλοι και όλες καλά και να έχετε ένα υπέροχο καλοκαίρι!

«Δεν υπάρχουν άπιαστα όνειρα. Μόνο άνθρωποι που τα αφήνουν στη μέση.»

Το λοιπόν, είμαι η Μαρία, είμαι έφηβη και λατρεύω αυτό τον κόσμο! Γεννημένη την Άνοιξη, ζω για τα καλοκαίρια και αναπνέω με τους χειμώνες. Δίνω πολύ, αγαπάω πολύ και ονειρεύομαι. Καταφύγιο μου η γραφή και το διάβασμα. Το μότο μου: «Παύεις να υπάρχεις όταν παύεις να ονειρεύεσαι»

Μαρία Μπρέντα

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60025.27
ETH 2417.33
USDT 1.00
SBD 2.42