You are viewing a single comment's thread from:

RE: Why do People..Like Sports (WDP Series by Unshakeable #4)

in #psychology6 years ago

Μόνο ποδόσφαιρο, ο βασιλιάς των σπορ όλα τα άλλα δεν υπάρχουν!!! Δημιουργεί φοβερά και δυνατά συναισθήματα, κάποιες από τις καλύτερες βραδιές της ζωής μου ήταν σε γήπεδο ή βλέποντας μπάλα από το σπίτι, δεν θα τις ξεχάσω ποτέ!!!!!

Sort:  

πες μου ομαδα να σου πω :P

Κοίτα είμαι Manchester (μην ρωτήσεις ποια Manchester, μια είναι!!!) και Ολυμπιακός. Τώρα γήπεδο έχω πάει σε πολλές διοργανώσεις και Εθνική έχω δει εννοείται!!!

ομορφα.γενικα ο αθλητισμος και ένας αγώνας μπορούν να σου προσφέρουν ιδιαίτερες συγκινήσεις

Ισχύει! Θες να μου πεις την ομάδα σου; XD

ειμαι περισσότερο του μπασκετ εγω.όσο για ομάδα μία είναι στην Ελλάδα..ο νοων νοειτο!!

Εντάξει και μπάσκετ βλέπω αλλά αγαπάω το ποδόσφαιρο περισσότερο! Τώρα ξέρεις αυτό το λένε όλοι για την ομάδα τους χαχαχα!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61787.88
ETH 2991.71
USDT 1.00
SBD 2.48