First Hungarian Steemit Meetup, 9th March

in #promo-steem6 years ago

After talking to some other fellow Hungarian steemians, we decided the best time to meet is the 9th of March, in Budapest.
It will be a nice event with few drinks and good people, so we step out of the online world and make some interesting real life connections!

In Hungarian:
Orulok, hogy ennyien jeleztetek, hogy eljonnetek, apro datummodositas utan a vegleges idopont marcius 9-e, Mika Tivadar Mulato, Budapest. Ha kerdesetek van, irjatok batran!

Sort:  

de jó hír! mindenképpen megpróbálok elmenni, szívesen megismerkednék személyesen veletek :)

De jó, hogy áttettétek az időpontot március 9-re! Ezzel megkönnyítettétek a dolgomat, hiszen nem Miskolcról kell odautaznom, csak Székesfehérvárról, ami nem távolság. Kiknek szóltál, kik jönnek?

Van egy ötletem, nem tudom elég-e az idő kivitelezni: festenék néhány STEEM-pólót (ebben gyakorlott vagyok), ha van rá igény, csak tudnom kell, hány db-ra van szükség és milyen méretben. Az a nagyszerű benne, hogy felveszed, abban jársz az utcán és a másik steemes, akárhonnan is való, felismer!

Én 2 db XL-s méretűt szeretnék rendelni.

Jujj, de jó. Még nem konkretizálodott, de az előző meet up poszt alján van pár jelentkező. Összegzem majd őket :)

Szuper! Ott leszek! Csináltatok pár steemes kitűzőt!

Szuper ötlet!

Szia! Köszi a szervezést! Én is mennék a párommal együtt.

Szuper!

Szuper! Ott leszek! Csináltatok pár steemes kitűzőt!

Az nagyon jó lesz! Csak simán Steem-emblémával, vagy névre szólóan is?

Csak sima pici steem logos kitûzôre gondoltam. De jó lenne valami névre szóló dolog is. Például egy kis fehér táblácska, amire mindenki fel tudná írni a saját steem nickjét. Közös fotónál nagyon jól mutatna.

Jó lenne ha valaki beszerezné, aztán kifizetnénk :) Ma átutazom Bp-en, és ha lesz egy kis időm, körülnézek ez ügyben. Pólónyomtatás is jó lenne, vagy én kézzel tudok festeni.

Elkészültek a kitűzők! :)

szuper! errol a beszelgetesrol lemaradtam kicsit...

Én hétfôn leszek ismét otthon. Szívesen vállalom a beszerzést.

Good post, I am a photographer, it passes for my blog and sees my content, I hope that it should be of your taste :D greetings

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58309.71
ETH 2617.30
USDT 1.00
SBD 2.42