You are viewing a single comment's thread from:

RE: Problemy z uploadowaniem nowych wideo

in #problems7 years ago (edited)

Cześć Mike!!!
To co napisze to tylko moje przypuszczenie nie jestem tego pewny.
Dodam ze mogę się mylić jeśli tak to przepraszam.
Prawdopodobnie masz za mało Bandwidth Remaining żeby ładowac kilka filmów dzienne.
Na tej stronie mozesz sprawdzic Bandwidth Remaining wklejam link z twoją nazwa konta ( jak inne osoby chca sprawdzic swój Bandwidth Remaining to wystawczy wpisać swój @nick w adresie strony)

https://steemd.com/@mikesatoshi

Dla przykładu najsilniejsze konto na steemit ma Bandwidth Remaining ponad 1 tb

https://steemd.com/@steemit

Rozwiązaniem problemu prawdopodobnie jest zwiekszenie ilości steem, steem power, lub wrzucanie 1 ,2, ...filmów dziennie

Pozdrawiam!!!

Peace@Love

Sort:  

Wielkie dzięki za info. Całkiem możliwe, że tak jest jak mówisz :)

super właśnie sprawdziłem i mam ten problem :/ Mój bandwidth to 20 mb :/

czyli nic nie moge wrzucić jak mam tyle used 13.3kb of 19.8mb to kiedy się to zwiększy

czy ten limit zwiększy się sam? jeśli tak to kiedy?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66445.86
ETH 2588.21
USDT 1.00
SBD 2.68