Gauean, Swarnak deitu zidanean, "Haurdun! Uztartzen dut sabelean"

in #pregnant6 years ago

Ezin nuen sinetsi nire belarriak hitzarengatik. Lo egin nuenean, edo gau honetan, zinpekoak beldurtzen nau.
Erlojuaren ebakiari begira, ikusi nuen 2 47 minutu.

Esan nion: "Beno, ez al gaizkia egiten al gauean?"
Ez da erantzuna kanpotik dator.
Baina une gutxiren buruan, oihu hotsa entzun nuen,
Ez nuen ezer gaizki entzuten, lo egiten eta negarrez. Ez al dakizu Swarna benetan haurdun dagoela?
Beldurra hasi zen bularrean uxatzeko, eta eztarria lehorra zen.
Berriro galdetu nion lepo bigun beldurgarri batean, "Zertan gertatu zaizu?". Zertan ari zara hitz egiten?

hh.png

Swarnek esan zuen: "Nire aldia ez da azken 3 hilabeteetan izan. Emaitza positiboak medikuarengandik erakutsi ondoren egiaztatu eta probak egin ondoren, galdetu egin behar dut".

Aurpegiaren izerdia hitzetan entzun ondoren eztarrian jaisten da. Gaueko gau hotzetan, izugarrizko izerdia izaten jarraitu behar dut.
Deialdia egin aurretik, mugikorraren lerroa moztu egin zen. Bezeroak deiari berriro deitzeko, mugikorrean ez dago saldoik, 7 paisaia baino ez daude.
Bitartean, Swarna ez da gehiago deitzen.
Neska zerbait goitik behera egin edo beldurtu nion.
Nahikoa gau hotzean, fan lorearen abiadura utziz, Swarna deitzen dudan mugikorraren eskuetan eserita egongo naiz.
Orain ez dago Facebook-Instagram edo WhatsApp aplikazioa komunikatzeko.

Duela gutxira, lotan egon zen ikusmena, ez dago begietarako seinalerik.
Gauean eta gauean pentsatu eta itxaron ondoren, ez nuen lo egin.
Goizean bezain laster, joan Flexiload-en denda eta dirua kargatzeko eta deitu Swarna.
2-3 aldiz jaso eta deia jaso eta telefonoa jaso.
Hello Swarna! Entzun, gaur medikuari joango gara eta egiaztatu egingo dut. Ez dut dirurik irabazten, dirua irabazten baduzu.
Beno, haurraren erantzukizuna hartuko duzu? (Crying)
Ikusten den guztia. Allaah konfiantza. Gaur egun hasierako txokora heldu zara gaur arratsaldean.

hh2.png

Arratsaldean, umore zentzuduna dut zain, eta haren aurrean ibiliko naiz.
Swarna itxura desberdina da gaur egun
Begi-betaurrekoak, Selowar Kamiz-en irakurketa, buru bat jantzita, ezkerreko baginazko poltsa bat egunero eta egunero ibili beharko lirateke, baina ez dut ulertzen zergatik dagoen hain desberdina den gaur egun.
Ezin nuen Swarna hurbildu eta ezin nuen begiak ikusi.
Begiratu behera esan nuen,
Ez duzu ondo eginda?
Ez dakit zer gaizki dagoela.
Beno, zergatik ulertzen duzu zergatik nagoen, ez erretzen.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57151.22
ETH 3067.19
USDT 1.00
SBD 2.32