obličej. "Ach! Moje uši se stanou oslama ušim

in #ppl7 years ago (edited)

Vezměte si tento lék, pak se brzy dostanete dobře. Poté odejít domů, ano! "Řekl Dewi. "Lepší, než zemřít, než abych si vzal hořký lék." Pinocchio dál odolával. Konečně se Dewi zlobil. Pak přišli čtyři králíci nesoucí rakev. Pinocchio byl šokován, rychle vzal hořký lék. "Pinocchio, proč jsi neměl rád?" Zeptal se Dewi. "Hmm .. na ulici jsem prodal knihu chudému hladnému dítěti a koupil mu chléb. To je důvod, proč nemůžu chodit do školy ... "Najednou se začal prodlužovat Pinocchioin nos. "Pinocchio!" Když lžeš, tvůj nos se rozšiřuje na oblohu. "" Je mi to líto. Nebudu znovu ležet. "Pinocchio se omluvil. Dewi se usměje a rozkázá ďáblovi, aby Pinocchio nosil a vrátil ho do původní podoby. "Pojďte domů a studovat do školy!"znovu ležet. "Pinocchio se omluvil. Dewi se usměje a rozkázá ďáblovi, aby Pinocchio nosil a vrátil ho do původní podoby. "Pojďte domů a studovat do školy!"

Cestou domů se Pinocchio setká s hroma

Cestou domů se Pinocchio setká s hromadnými vlaky. Pinocchio nemohl pomoci, ale vyšplhal. Pinocchio zapomněl na svůj slib bohyni, každý den jen hraje.

Jednoho dne byl Pinocchio překvapen, když viděl, jak se na hladině vody nachází obličej. "Ach! Moje uši se stanou oslama ušima! Jsem chvosty! "Křičel. Očividně se ostatní děti staly osly. Nakonec se Pinocchio stal oslem a prodával se cirkusu. Pinocchio přerušil svůj slib na Dewiho, a tak je potrestán.

Sort:  

ostanete dobře. Poté odejít domů, ano! "Řekl Dewi. "Lepší, než zemřít, než abych si vzal hořký lék." Pinocchio dál odolával. Konečně se Dewi zlobil. Pak přišli čtyři králíci nesoucí rakev. Pinocchio byl šokován, rychle vzal hořký lék. "Pinocchio, proč jsi neměl rád?" Zeptal se Dewi. "Hmm .. na ulici jsem prodal knihu chudému hladnému dítěti a koupil mu chléb. To je důvod, proč nemůžu

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64686.77
ETH 3158.13
USDT 1.00
SBD 2.57