You are viewing a single comment's thread from:

RE: @michalx2008x #poznajeksperta

Nie spodziewałem się że ktokolwiek uzna mnie za eksperta. Kategorię jaką bym dla siebie widział to za niecodzienne podejście do spraw codziennych a dosłowniej rzecz ujmując komplikowanie rzeczy prostych;)

Co do naszej krótkiej wymiany zdań. Chyba zbyt wiele wziąłem na siebie obowiązków. Niby chęci mam do wielu rzeczy lecz jak przyjdzie co do czego to nie mam nawet czasu na realizacje własnych pomysłów:/ Mówią że piekło jest wybrukowane dobrymi chęciami... coś w tym być musi.

Podsumowując. Co złego to nie ja ;) Za wyróżnienie i miłe słowa ogromie dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego.

btw: z tym "Panem" to lekka przesada ;)

Sort:  

Panem - nawiązanie do Pana Michała ;d Wymiana kilku zdań? Wiem, że jesteś zapracowany nie miałem na myśli nic złego. Opisałem Cię jakim ja Cię widzę, z innymi moimi ekspertami miałem po prostu wiecej kontaktu keyboard to keyboard ;d

Co złe to chodzi o mnie ;) Bardzo cenię to co robisz na steem i mam chęci aby jakoś Ci w tym pomóc lecz jak na razie na chęciach stanęło... dlatego napisałem że co złego to nie ja. Choć wierze że kiedyś chęci przerodzą się w czyny i razem coś pozytywnego zdziałamy :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59643.43
ETH 2606.19
USDT 1.00
SBD 2.45