@gtg #poznajeksperta

in #poznajeksperta6 years ago

Długo zastanawiałem się na kogo oddać swój ostatni głos w związku z konkursem @noisy ego. Wybór trudny, jednak jest jedna szczególna osoba której powierzam swój topór. @gtg- Gandalf Szary.

Kim jest Gandalf?

Gandalf jest polskim delegatem ( tak zwanym witnessem) Jest on osobą która zapewnia funkcjonowanie całego systemu Steem. Rzadko możemy zobaczyć aby Gandalf coś publikował. Jednak nie powinniśmy się temu dziwić. @gtg jest takim dobrym stróżem platformy.

Pilnuje aby nasze posty, nasze kometarze, głosowanie przebiegały bez problemu. Gandalf jest silnikiem tej maszyny.

Jako jeden z nielicznych delegatów tworzy bloki blockchainu dla naszego Steemitka. Jak sam mi powiedział, poświęca 150 % swojej pracy właśnie na steem. Gandalf doskonale zna blockchain Steem, ba on go tworzy.
Jako delegat otrzymał potężne Steem Power. Po co? A no po to, żeby swoim głosem wspierać wartościowe wpisy, co jednocześnie prowadzi do rozwoju polskiej społeczności Steemit.

Gandalf jest duchem, który czuwa nad tym aby blogowanie było czystą przyjemnością.

Godzinami siedzi przy komputerze i wklepuje różne literki, cyferki znaki o których istnieniu nawet nie słyszałem. Jednak te literki cyferki, tę platformę tworzą !
Powinniśmy być dumni, że mamy swoich przedstawicieli na ogólnoświatowej platformie.

Tworzy sam, tworzy nas.

Podsumowując @gtg, jest osobą napędzającą tę maszynę. Do tego siła jego głosu jest potężna. Głosuje na wartościowe treści, co w konsekwencji napędza steemitowy rynek i daje twórcom motywację do dalszej pracy.

Zapytałem go kiedyś czy w końcu stanie się Gandalfem Białym. Nie odpowiedział…. Nie musiał, dawno się nim stał.

Sort:  

Wiwat Gandalf!!!!!!

Zdaję sobie sprawę, że artykuł idealny nie jest, wiem o pracy delegata tyle ile napisałem. Mam nadzieję, że @noisy mi głowy nie urwie. Nie liczę na wielkie docenienie tego artykułu. Został mi ostatni głos i grzechem by było nie oddanie go na Gandalfa.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 59502.70
ETH 2577.84
USDT 1.00
SBD 2.43