Poznaj eksperta: @krasnalek

in #poznajeksperta6 years ago (edited)

Nominuję użytkownika @krasnalek, jako eskperta dla tagu pl-prawo.
Taki jego wygląd jest:
krsn.gif

Proszę posłuchać motywacji mego wyboru:

https://dsound.audio/#!/@glass.wolf/20180612t053341506z-krasnalekavant-gardepoem

jakby co, to tu też jest:

https://soundcloud.com/user-387061920/krasnalek_avangarde_poem

Melorecytacja: Szklany Wilk, Batuta: Szklany Wilk, Orkiestra: Szklany wilk za sterami Apple GarageBand

Tekst dla niesłyszących:

Oto krasnalek! być może go znacie
aktywny na blogu, dostepny na czacie
Często postuje swoje zdjęcia ptaków,
lecz nie dlatego go sławię wśród rodaków.
Uczciwie zaznaczam - jesteśmy kumplami
lecz powód obiektywny stoi za wersami,
które poeta misternie Wam snuje.
"Zdradź go!" - wołacie. Posłusznie opisuję!

Niektórym może dziwne się to wyda
lecz milość krasnalka zwie sięTemida.
Kochanka jest nudna i wymagająca
lecz krasnal poświęcił się jej do końca
Ciężko studiował i chęci miał szczere
by miłość do prawa zamienić w karierę
trud się opłacił i sukces zeń wynika
oto, więc, mamy na steemie prawnika.

Nie jest wyjątkiem - do wiersza tego,
gdym się szykował, znalazłem następnego
Więc co wyróżnia krasnalka wśród prawników?
Wyjaśniam: serce dla zwykłych śmiertelników.
Moje świadectwo będzie Wam przykładem
Sam kiedyś krasnalka prosiłem o poradę
A było to zanim życiowa zawierucha
Zrobiła zeń mego serdecznego drucha

Wtedy znajomość nasza była taka
Że krasnal mi wysłał swoje zdjęcie ptaka
Dokładnie - orła - w dowodzie uznania
Za jakieś moje twórcze dokonania
Ktoś mi wyjawił sekret pracy jego
ja zaś pognałem do jeszcze obcego
krasnalka z dwoma problemami,
na które znajomi wzruszali ramionami.

krasnalek poświęcił noc na sprawdzenie
spraw, które gryzły mnie w siedzenie .
Nazajutrz udzielił rzetelnych odpowiedzi
i od tamtej pory przyjemniej mi sie siedzi.
Niechaj świadectwo me będzie dowodem
że krasnal dzieli się wiedzą z narodem
Waszymi troskami obarczam go może
jednak zapewne Wam też pomoże

Co w pomoc krasnalka każe mi wierzyć?
Fakt, że akurat jemu zależy
Ciągle się udziela, nigdy nie próżnuje
jak nie publikuje to resteemuje
Od głodnych wiedzy przez swoją platformę
krasnalek wyrabia swą drakońską normę
Nie wszystkie jego teksty są o prawie
lecz dużo, a reszta świadczy o postawie

Warto też zwrócić publiczną uwagę
iż krasnal porząda opieki nad tagiem
ten tag to pl-prawo, jak się domyślacie
urzędu delegata zapragnął mój przyjaciel
Jak idzie mu? nie wiem, wiem, że się ubiega
Choć wiedzieć powinienem- zły ze mnie kolega
Skrzat ma staż niewielki, lecz chciejcie mi wierzyć
Pozycja eksperta się mu należy

Cnoty krasnalka musnąłem po wierzchu,
lecz wiersz mój zbliża się do zmierzchu
Wszystko jest tu prawdą, mam dowód niezbity
Dlaczego, więc prywatą śmierdzą akapity?
Razu pewnego krasnal sprokurował
artykuł o poecie i mi go dedykował
Tekst był obszerny, wartki, pełen znaczeń
Myślałem: "Draniu! Jakże Ci odpłacę?"

Obrazka nie zrobisz, wiersza nie napiszesz
krasnalku - pozdrawiam i nic Ci już nie wiszę.

Dziękuję.

Sort:  

aż nie wiem co powiedzieć :)

Epicki wpis :)

jesteś miodem dla mych uszu, dziękuję !

Wilku jestem wzuroszny, brak mi słów. Najpierw przerabiasz moją sikorkę na sikorkokrasnala, teraz piszesz piękny,wzruszający wiersz nominując mnie na eksperta. To zaszczyt mieć cię za drucha.. no i ten no, muszę iść po chusteczki

Zaprawdę powiadam Ci, iż wpis Twój zacny i słowem pisanym miło oczy łechce :)

ooo jaaaa!!!!
(zazdrość :))

też umiesz, no weź. Co wiecej powinnaś. została Ci @katayah do opisania bo ją chyba całkiem znasz. Dziołszke trzeba opisać bo sie udziela w architekturze ale nikt o niej nic nie wie. Do bojuuuu!!!!!

ależ moj drogi
ja jestem zazdrosna O KRASNALKA!!!! ze dostał taaaaki wierszyk! i malunek jeszcze!
a nie o Twoje umiejętności!!
(z których sie ciesze, jestem dumna i takie tam (zero zazdrości :))))

wszyscy jesteśmy zazdrośni o @krasnalek. co powinno być dla wszystkich lekcją aby zbroić się w sprzęty appla z apką garageband i opisywać wzajemne czyny heroiczne. Nie zmienia to faktu że zawezwałem Cię do boju, a ja zwykłem wygłupiać sie tylko wtedy gdy się wygłupiam

widziałam, widziałam, medytuje.
bo wielbić @katayah, to ja wielbię,
ale czy ja potrafię czy ja zdążę?

pewnie! wydłuzyli Ci do jutra!

Dziękuję!! Czuję się wyróżniona 😅 i ja też zamierzam napisać coś od siebie (o ile zdaze) :)

nie popadajmy w otchłanie wdzięczności, bo jeszcze spojrzą nazod i co będzie :D

Ufff. To żeś pocisnął :-D.

Napisać, że podniosłeś poprzeczkę to żart. Ty ją po prostu wbiłeś w sufit :-D.

aaa wez, zrobiłem sie rumiany jak po tygodniu libacji:D

Jak po tygodniu to już raczej fioletowy ;-P.

fioletowy rumieniec nie jest już rumieńcem? jest chyba

Szacunek wielki Panie Wilku :)

Dla niej to rola życia ;)

oby nie dla mnie:D

Genialny wiersz i cel jego stworzenia zacny :-) Brawo Ty :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 59502.70
ETH 2577.84
USDT 1.00
SBD 2.43