xravis - powab (prod. 30HertzBeats)

in #powab6 years ago


instrumental -


link do filmu na YT -

Tytuł z mojego mixtape'u który ukaże się jak będzie gotowy i rzecz jasna będzie darmowy do ściągnięcia

tytuł - powab (jeżeli to słowo jest za trudne dla ciebie to użyj tak zwanej wyszukiwarki internetowej jełopie)
tekst - ja
wokal - ja
mix/master - ja
video - ja
label - SMK (self-made kurwo)
album - Love Song (albo jakaś inna nazwa. w każdym razie będzie to nielegal)
inspiracje - ja, Quebonafide, dziewczyna którą kocham i ma mnie w dupie, xxxtentacion, Bill Gates, jeżeli to czytasz to ty też, wyświetlenia, hajs, łapki, multi, czuux, sb maffija, reszta świata, Mahatma Gandhi, Julian Tuwim ( w szczególności "Wiersz, w którym autor grzecznie, ale stanowczo uprasza liczne zastępy bliźnich, aby go w dupę pocałowali"), Wade Wilson aka Deadpool aka prawdziwy gościu który zna się na miłości aka chuj wam wszystkim w dupe.


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62832.46
ETH 3374.71
USDT 1.00
SBD 2.48