• Sign in
  • Sign up 
  • Welcome
  • FAQ
  • Switch to Night Mode
  • Stolen Accounts Recovery 
  • Change Account Password 
  • Vote for Witnesses 
  • Steem Proposals 
  • Third-party exchanges:
  • Poloniex 
  • Advertise 
  • Jobs at Steemit 
  • Developer Portal 
  • Steem Bluepaper 
  • SMT Whitepaper 
  • Steem Whitepaper 
  • Privacy Policy
  • Terms of Service
Home
LoginSign up
You are viewing a single comment's thread from:

RE: [25-1-29] 눈속의 산책

  • View the full context
ssglanders (77)in #postingcuration • last year

눈이 많이 내리면 아이들과 댕댕이가 제일 신나는 거 같아요
눈은 이제 내리면 좋은 거 보단 싫은 게 더 많아진 나이 입니다 ㅠ.ㅠ.

last year in #postingcuration by ssglanders (77)
$0.00
    Reply 0