Daarna vat ons al die klappers

in #posh2 years ago

Vandag sal ek onbekende klein insek-makrofotografie deel wat ek uit die oerwoud uitvind, ek hoop jy hou daarvan.

Eintlik gaan ek klappers van die agterkant van ons huis afhaal, en klappersboom wat in die oerwoud aangebied word.

Toe het ek hierdie insek gesien en ek het foto's geneem van hierdie insek in die oerwoud agterkant van ons huis.

Waar ek en my neef en een van die arbeiders wat die klappers van die boom in die oerwoud afhaal.

Hy gooi die klappers van die bokant van die boom af en ons versamel hulle ook terwyl ek probeer om nog 'n makroskoot in die oerwoud te vang.

Daarna vat ons al die klappers in 'n emmer en dra dit en kom terug na ons huis met die klappers.

Toe sny ek en my neef twee klappers om klappers water te drink, dit was so lekker.

Ek is mal oor kokosneutewater, dit is so nuttig vir ons gesondheid, maksimum tyd wat ek probeer om klapperswater te drink.

Btw..dan nadat ek kokosneute water gedrink het, gee ek geld vir die arbeid wat die klappers van bokant van die boom af gooi.

Dan gaan die arbeider na haar huis en ons hou alle klappers in ons stoorkamer waar ons baie tipe materiaal hou.

So vriende, dit was my vandag makrofotografie, ek deel ook my nog werk stap vir stap met julle.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66396.53
ETH 3174.43
USDT 1.00
SBD 4.15