Noclegi Bydgoszcz - Hotel Silver

in #polska6 years ago (edited)

noclegi.jpg

Myślę, że śmiało mogę rozpocząć ten tag tematyczny. Ponieważ dwa tygodnie temu odwiedziłem Bydgoszcz.

Szukając noclegu w Bydgoszczy, ustaliłem sobie pewne kryteria. A mianowicie:

  • cena za dobę do 120 zł
  • lokalizacja nie koniecznie w centrum miasta
  • komfort w hotelu ( tutaj tak naprawdę mogłem to w pełni ocenić po moim pobycie tam )
  • obsługa w hotelu
  • jakość śniadania

Po głębszej analizie mój wybór padł na Hotel Silver w Bydgoszczy na ulicy Fordońskiej 26 a. Hotel ten jest oddalony od Centrum Bydgoszczy o 2,9 kilometra. Postanowiłem tam właśnie spędzić kilka dni i nocy. Gdy już wjechałem na ulicę Fordońską - przed stacją paliw oraz myjnią samochodową gdy już system nawigacji samochodowej alarmował, że prawie jestem na miejscu.. zobaczyłem znak ze strzałką kierujący do Hotelu Silver.

Minąłem stację paliw oraz kolejny budynek, troszkę mało ciekawą uliczką i minąłem kilka niezbyt ciekawych budynków ( chyba magazynowych ) kompletnie nie spodziewając się że po przejechaniu kilkudziesięciu metrów mało ciekawych widoków - trafię na parking ( jak się okazało tylny parking główny ) Hotelu Silver.

Parking posiadał pomalowane białe linie z dużym opisem i tabliczkami: Miejsce dla Gości Hotelu Silver. Miejsc na parkingu było myślę wystarczająco nawet na 50 aut ( jeśli nie więcej na upartego ). Mimo tej mało ciekawej otoczki krajobrazu dookoła hotelu - po wejściu moim oczom ukazało się całkiem przyzwoite nowoczesne wnętrze oraz miła Pani w recepcji.

( wszystkie fotografie pobrane są z strony www hotelu Silver - ze względu na rewelacyjnie wysoką jakość tych zdjęć )

NOW1549-Kopia.jpg

Cena za dobę w tym hotelu mieściła się w moich kryteriach i wyniosła 120zł brutto za dobę. Jedni mogli by powiedzieć, że to dużo, inni że mało. Ale tak naprawdę dopiero ocena jakości do ceny, powoduje czy cena jest relatywnie wysoka czy niska.

Po wejściu do pokoju - moim oczom ukazał się bardzo nowoczesny, oraz sterylnie czysty wystrój wnętrza. Poniżej przedstawiam kilka fotografii:

NOW1299-Kopia.jpg

NOW1300-Kopia.jpg

Również łazienka, okazała się naprawdę sterylnie czysta, naprawdę nie było możliwości by się do czegokolwiek doczepić.

NOW1308-Kopia.jpg

NOW1315-Kopia.jpg

Co dla mnie jest ważne w hotelu w którym przebywam? Przede wszystkim to by pokoje oraz sama łazienka była wyciszona i by były w niej wytłumione dźwięki. I tutaj powiem Wam, ten pokój i łazienka okazały się strzałem w dziesiątkę. Absolutnie nie było słychać nawet najmniejszej rozmowy gości w sąsiednich pokojach hotelowych. Moja partnerka oraz ja mogliśmy bez skrępowania skorzystać z uroków łazienki :) bez obawy, ze dźwięki rozejdą się po całym hotelu. Praktycznie w pokoju nie słychać nawet tego, że leci woda z kranu. Naprawdę jeśli chodzi o wyciszenie pokojów oraz łazienki - jak dla mnie ogromny komfort i rewelacja. Zwłaszcza dla par które chcą spędzić tam romantyczny i nie do końca cichy wieczór :).

W pokoju znajduje się standardowo min. czajnik oraz dwie butelki wody ( gazowana oraz niegazowana ) oraz kawa w tubkach i cukier. I tutaj byłem niezwykle mile zaskoczony. A mianowicie - woda była zupełnie gratis nie była doliczana do ceny za pokój i mogłem ją nie odpłatnie codziennie uzupełniać. Podobnie z kawą - szczerze pierwszy raz się spotkałem z tym by można było codziennie prosić o kawę oraz cukier bez dodatkowych opłat. Tutaj ogromny plus dla hotelu. Bywały dni że po nową kawkę zgłaszałem się rano, po południu oraz wieczorem. I nie jest to doliczane do rachunku. Pani lub Pan na portierni - po moim zgłoszeniu że chciałbym kawkę, uprzejmie przekazali mi że mam pójść do pokoju i zostanie mi ta kawka dostarczona. I tak się stało, nie minęło 5 minut i kawkę otrzymałem.

Na dole hotelu znajduje się również restauracja gdzie serwowane są śniadania typu Szwedzki Stół, oraz Siłownia. W hotelu znajduje się też Sala konferencyjna z której mogą skorzystać firmy lub też nawet osoby prezentujące swoje kolejne wykłady np na temat Steemit !

NOW5683.jpg

NOW5724.jpg

Jeżeli chodzi o śniadania - bardzo miłe zaskoczenie. Miła Pani wita nas z uśmiechem i uroczym Dzień Dobry oraz pyta o numer pokoju. W restauracji serwowany jest tzw. Szwedzki Stół. Śniadanie było przepyszne i naprawdę sporo było do wyboru, od wędlin pieczywa serów, pomidorów różnego rodzaju warzyw, po owoce, ciasto, różnego rodzaju desery oraz kawę. Nie brakowało również świeżego mleka oraz płatków !

I tutaj muszę dodać, że przy drugiej mojej wizycie poprawiono znacznie smak kawy. Przy pierwszej wizycie to była jedyna sprawa do której miałem uwagi. Ale nie była to de facto wina hotelu lecz jak się później okazało firmy która obsługiwała i serwisowała ten akurat automat do kawy. Przy drugiej mojej wizycie tydzień później - kawka była wyśmienita - a smak jest sprawił że chce się tam wracać na każde kolejne śniadanie. Dla mnie smak kawy w restauracji w hotelu jest najważniejszą sprawą która powoduje moją ocenę taką a nie inną dla Hotelu.

NOW2598.jpg

NOW5620.jpg

NOW2636.jpg

NOW2640.jpg

NOW2611.jpg

W portierni można było kupić z lodówki, piwo oraz alkohole. Np piwo 0,5 litra to koszt zaledwie 6 zł ( a więc taniej niż w niejednej restauracji czy też barze ) Ceny naprawdę jak na Hotel moim zdaniem wysokiego standardu - były naprawdę wyważone i nie wysokie.

Podsumowując mój pobyt w Hotelu Silver w Bydgoszczy, mogę powiedzieć Wam jedno ! Jestem naprawdę bardzo zadowolony. Stosunek jakości do ceny oceniam jako 10 na 10 punktów. Za cenę 120zł macie warunki naprawdę luksusowego hotelu. Nie mogłem się do niczego doczepić.

Jeśli wybieracie się do Bydgoszczy - to polecam Hotel Silver w Bydgoszczy na ulicy Fordońskiej 26 ! Nie będziecie na pewno żałować !

Adres www Hotelu: http://hotelsilver.pl/
Fotografie w opisie zapożyczono z w/w strony www ze względu na wysoką jakość tych fotografii
Opis jest opisem własnym na podstawie rzeczywistych własnych doświadczeń.

Chcecie więcej? Zmotywujcie mnie do kolejnego wyjazdu dając łapkę w górę !

Jeżeli posiadasz Obiekt Noclegowy i chciałbyś pochwalić się usługą noclegową - zaproś mnie i napisz do mnie na email: [email protected] Również dodając swoje ogłoszenie do http://polish-travels.pl spowodujesz, że znajdziesz się na potencjalnej liście obiektów które mogę odwiedzić.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62900.39
ETH 3357.78
USDT 1.00
SBD 2.47