You are viewing a single comment's thread from:

RE: To teraz będzie opinia nowego użytkownika, po tygodniowej obserwacji

in #polska7 years ago

No i popatrz ile masz viewsów ;) myśle, że nie tak źle jak na tydzień działalności. Co do twojego posta:

  1. Pierwsze godziny posty to "wyrok"? To wszystko zależy czy piszesz po to żeby patrzeć jak rośnie wartość posta czy po to żeby go napisać. Wierz mi, że wrzucanie VLOGa na DTube jest o wiele cięższe niż napisanie tekstu bo tutaj nie pokazujesz swojej osoby tylko tekst. Pozatym nagranie to jest pikuś, montaż to dopiero jest czasochłonna sprawa plus renderowanie pliku.

  2. Kobieta ma łatwiej? No ma i nic nie poradzisz! I co teraz? Będziesz winił cały świat, że tak jest? :) Zobacz sobie Steepshot lub Instagram to najbardziej pokazuje, że kobiety mają przewagę. Kiedyś ktoś mi to ciekawie wytłumaczył, że kobieta trafia przekazem przedewszystkim do mężczyzn bo tak jak napisałeś ma "dupę" i "cycki" (bez urazy dla nikogo) i zarówno do kobiet bo mimo, że kobiety najbardziej siebie nawzajem obgadują oraz przy okazji mężczyzn to jednakże w większości przypadków nie mówią tego wprost bo mają ESTROGEN i potrafią kliknąć polubiebie czy dać komentarz natomiast meżczyzna trafia w pierwszej kolejności do mężczyzn jednakże przez to, że mamy TESTOSTERON to jeżeli widzi w tobie zagrożenie to nie da ci żadnego like ani komentarza ale jeśli jest zadbany, atrakcyjny i inteligentnie się wypowiada to wtedy dopiero trafia w gusta kobiet.
    Reasumując NATURYI nie OSZUKASZ :)

  3. Mało sobie pomagamy? Może też dlatego zacząłem kręcić po angielsku bo doszedłem do wniosku, że z polskim contentem ciężko będzie się przebić? Jest jeszcze zbyt mała społeczność pozatym druga sprawa jak to powiedział na swoim video @kelthuzzar aby upvote dawał cokolwiek to musi być 80% upvote power bo samo kliknięcienie bez nawet centa to daje niewiele...

Sort:  
  1. Noooooooo montaż to jest najbardziej czasochłonne to to jest dramat wielogodzinnej pracy to prawda bo sam coś tam sobie wrzucam. W sumie dziś mi wyłączyli monetyzacje z Yt to jednak sobie coś naskrobie wieczorem artykuł na ten temat.

  2. Nooo to fajnie ,ze widzimy podobnie. No ta ta natury sie nie oszuka ale sam przyznasz ,ze to czasami trochę denerwujące? A jeszcze jak usłyszysz bo ja jestem kobietą to sobie myślisz " taaaa kura a aj jestem mężczyzna i co ? Tobie się należy a mi nie bo co? a spier*laj" no tak jest w moim przypadku.

  3. Tak ale daje satysfakcje dla twórcy i to myślę ,ze najważniejsze. Tak samo jak lajki na YouTube de facto nic nie dają, ale mały twórca widząc kilka laików więcej jak zawsze to bardzo się cieszy. Tzn tak jest w moim przypadku, wtedy wiem ,że dla kogoś było to fajne i w sercu czuje takie coś nie wiem jak to nazwać ciężko to jakoś kurczę określić to się po prostu czuje i wzrasta morale i chęć tworzenia.

Trzeba kontynuować i nie patrzeć na to, że ktoś, coś, po coś. Im szybciej przestaniemy się patrzeć dookoła i zaczniemy skupiać na swoich działaniach tym więcej efektów, a im więcej efektów tym większa szansa osiągniecia celu itd. :)

Co do YT to czekałem 3 miesiące aby mi łaskawie włączyli monetyzację za 10.000 viewsów na kanale głównie po to żeby promowali moje filmy w wyszukiwarce oraz sugestiach bo hajs z reklam to jest żart. Po nowym roku ogłosili nowe zasady i powoli zacząłem szukać alternatyw bo jestem z natury człowiekiem który nie narzeka tylko szuka rozwiązań i wtedy wszechświat przez innego twórce na YT pokazał mi Steemit i dodatkowo DTube zmotywował do zmiany drogi nagrywania contentu z polskiego na angielski :)

Powodzenia życzę!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60024.78
ETH 2351.84
USDT 1.00
SBD 2.47