Starość to stan umysłu a nie ciała | Deshun Wang MOTYWACJA

in #polska6 years ago

Starość to stan umysłu a nie ciała | Deshun Wang MOTYWACJA

Kiedy miałem 24 lat, byłem aktorem w teatrze...
Kiedy miałem 44 lat, zacząłem uczyć się angielskiego...
Kiedy miałem 50 lat, poszedłem na siłownię po raz pierwszy...
Kiedy miałem 57 lat, wróciłem na scenę...
Kiedy miałem 70 lat, zacząłem intensywniej ćwiczyć...
Kiedy miałem 79 lat, wyszedłem na mój pierwszy wybieg fashion.
Nawet nie zadam pytania "A TY?", bo wiem...
...wiem, że większość ludzi obejrzy to video, uśmiechnie się i rzuci pod nosem: "dziadek jest dobry", "temu to się udało" albo "w tym ryżu to jednak musi coś być"... po czym NIE ZROBI NIC... Wróci do swoich zajęć i do swojego życia, na które nie pozostało nic innego, jak tylko narzekać...
Jeśli jednak w jakiś sposób ten #SEKSOWNY #DZIADEK poruszy Cię i zainspiruje do ZMIAN, będę zwyczajnie szczęśliwy, że kolejna osoba ma szanse na to, aby się #PRZEBUDZIĆ...
#WAKE #UP

————————————————
#Inwestuj w #aktywa, które dadzą Ci #finansową #wolność . #Zarabianie #online .
Przeczytaj #Roberta #Kiyosaki "Bogaty Ojciec, Biedny Ojciec" i "Kwadrant Przepływu Pieniędzy", dzięki, którym zmienisz swoje życie ➙ http://miloszzajac.com

Zapraszam również do polubienia bloga na #steemit
https://steemit.com/@miloszzajac.com

#WDrodzeDoFinansowejWolnosci

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67578.10
ETH 3250.74
USDT 1.00
SBD 2.64