You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak uniknąć konfliktów, zachować poziom, a nie zniszczyć wolności słowa [PL]

in #polska7 years ago

Skoro "to oni" ściągają nowych i nikt inny, to ja ja się dowiedziałem o DTube i Steemit? Skąd pojawiło się u mnie ponad 300 osób?
Nie. To nie tylko "oni" ściągają ludzi. Gdyby na youTube nie zdjeli mi kanałów gdzie miałem 81k (gdyby nie to, to na 100% bym miał ponad 200k) i 24k, to sprowadził bym tu jeszcze więcej ludzi.
Nie tylko "oni" ściągają nowych ludzi.
Ludzie mają różne poglądy i nie może być sytuacji gdzie jedna strona ma monopol na wszystko i nie dopuszcza do głosu kogoś o odmiennych poglądach.
Widzisz co się dzieje na zachodzie Europy? Tak się dzieje kiedy do głosu dochodzą tylko regresywne lewaki.
Widzisz jak się szerzy cenzura chociażby na facebooku i na YouTube? Tak się dzieje jak ktoś ma monopol i nie dopuszcza do głosu drugiej strony.

Sort:  

A gdzie ja napisałem, że tylko oni ściągają nowych ludzi? Zanim się pojawiliście (na dTube, nie na Steemit) to przewinęła się to masa Polaków. Poza tym - pewnie 3/4 twoich widzów nie ma pojęcia co to jest Steem, bo uważają, że to kolejna platforma do video, więc nie nazwałbym tego "ściągnięciem"

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57668.08
ETH 2381.55
USDT 1.00
SBD 2.42