You are viewing a single comment's thread from:

RE: To teraz będzie opinia nowego użytkownika, po tygodniowej obserwacji

in #polska7 years ago

okey masz racje tydzień to trochę mało, ale myślę ,ze jest to też czas aby "coś" już się mieć prawo wypowiedzieć. Tak jak napisałem to tylko moja opinia i bardzo duża grupa szczególnie dłuższym stażem i z większym stempowerem zdecydowanie się nie zgodzi. Według powiedzenia "punk widzenia zmienia się od punktu siedzenia" Czy posiadasz link do takich testów, bo bardzo jestem ciekawy,jak to wychodziło w praktyce biorąc pod uwagę wady i zalety. Czy posiadasz listę tagów bo pytałem już kilka osób i nikt za bardzo nie wie, jakie to taki są każdy znał te podstawowe co i ja znam :|

Sort:  
Czy posiadasz listę tagów bo pytałem już kilka osób i nikt za bardzo nie wie

Sprawdź sobie @kurator-polski tam podają polskie tagi.

Dziękóweczka czyli z tego wynika ,że jednak nie jest to tag tyko polityczny. Znasz jeszcze jakieś ciekawe tagsy ? oczywiście vota łap