You are viewing a single comment's thread from:

RE: To teraz będzie opinia nowego użytkownika, po tygodniowej obserwacji

in #polska7 years ago

cały czas mówię to nie chodzi o pieniądze. Jeśli zarobie w ciągu roku nie wiem na telefon wakacje cokolwiek ,nooo to super. Jeśli nie to nie pare razy się przeklnie ponarzeka ze inny ma ja nie i tyle . Chodzi bardziej o te po prostu lajki jako sposób podziękowania za włożoną prace i poświęcenie czasu. Jednak od przedwczoraj od godziny 2giej w nocy zauważyłem jak to niektórzy robią takie wyniki. Myślisz ,ze dobrą treścią??? ooooj zdziwiłabyś się. Dziękóweczka za lajka odrazu przyjemniej człowiekowi się robi i ma większy zapł do pracy ;-) dlaczego? a no dlatego ,ze widzi progres niema nic gorszego jak brak progresu :)

Sort:  

No, ale z tym nic nie zrobisz, tak to jest na Steemit, że jest dużo wolności i z tego względu też i wiele nadużyć, a to czy post zasługuje na głos to już ocenia ten co głosuje, a że podoba mu się kilka zdań, a nie obszerny wartościowy post to już z tym nic się nie zrobi. Druga sprawa to to, że czasem chciałoby się napisać coś krótszego i bardziej ubogiego w treść i nie zostać za to zlinczowanym, że za mało, że niezbyt się przyłożyło. Każdy niech dzieli się tu tym czym chce, jak komuś jakaś osoba i jej wpisy nie pasują to zawsze jest opcja "mute" :) ... Na Steemit wyraźnie rządzi pieniądz, im masz więcej tym więcej możesz zarobić i masz większą siłe przebicia, ale nowe osoby też mogą się wybić, a te co teraz mają dużą wartość głosu też kiedyś zaczynały.

Wiem wiem ale napisałem swój taki żal w końcu to #swiatbluro to mogłem :) No tak napewno gdybym zaczynał w tamtym roku a nie załozył konto i zapomniał bo post powitalny jest przecież z wakacji fotki https://steemit.com/polska/@bluro2k17/czesc-jestem-bluro-zwykly-czlowiek-czy-na-pewno-or-hi-i-m-bluro-an-norma-man-or-for-sure to zdecydowanie więcej bym mógł osiągnąć. Z drugiej jednak strony nie ważne kiedy zaczynamy ważne ze zaczynamy zawsze będziemy mówić ,ze to nie jest jednak odpowiedni moment. Co do rządzenia pieniądza dokładnie o to chodzi. Zrozumiałem to własnie przedwczoraj o 2giej w nocy ,ze to najczęściej własnie rządzi to jakość to jest na drugiem miejscu. Poprostu musi to jakoś wyglądać i mieć ręce i nogi aaa pieniążek juz to ładnie podbije.

No właśnie, trzeba działać teraz a nie oglądać się za siebie. Lepiej późno niż wcale :))

ino tylko tak nie było ;-)

haha no tak :)) a i też jak masz nowe konto to myślę, że warto oddawać 10 głosów dziennie dla innych użytkowników, ale też nie więcej bo później drastycznie spada wartość głosu. Ma to znaczenie zwłaszcza przy nowych kontach. Ja tak narozdawałam głosów i teraz czekam, aż mi się VP odbuduje do 100%. Tu możesz sobie sprawdzać wartość swojego głosu i nadchodzące wypłaty za posty https://steemworld.org/@annaburska

wiem z tego linku nadzoruje wszystko widzę kto co itd. lepszy to panel jak na koncie normalnie stemitowym. staram sie votovac staram. Byłbym hipokrytą jak bym chciał głosy a ich nie dawał ;-)

aha czyli znasz :) super

no znam znam edukowałem się odrazu jak tu wszedłem co i jak ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60327.79
ETH 2348.25
USDT 1.00
SBD 2.53