Zwiększyłem swój Steem Power ! :)

in #polska6 years ago (edited)

Witajcie :)

Jestem coraz bardziej podekscytowany - Steemit.com Coraz więcej o nim wiem i coraz więcej się o nim uczę. Troszkę utrudnia mi przyswajanie wiedzy słaby język angielski ;) ale o tym to już dawno wiecie. Jednak tak jak obiecałem - zamierzam przejść kolejny stopień kursu języka angielskiego :) pierwszy mam za sobą by czuć się jak ryba w wodzie w Steemit.com

Ale - tak naprawdę, myślę że brak języka angielskiego - wcale nie musi powodować tego, żeby z Steemit.com się wycofywać. Wręcz przeciwnie. Widzę, że rośnie w siłę Polska Społeczność Steemit.COM !

Ja mimo, że w tematyce kryptowalut jestem już długo - to tutaj czuję się jak początkujące " Dziecko we Mgle " - jestem bardzo podekscytowany Steemit.com.

Przed chwilą cieszyłem się jak dziecko, że mogłem swój jeden z pierwszych profitów - zamienić sobie za pomocą wewnętrznej giełdy na Steem - i następnie zwiększyć swoją moc Steem Power :) Pewnie czuliście to samo robiąc to pierwszy raz. To jest niesamowite.

Moją radość wyraziłem tutaj :

Opera Zdjęcie_2018-03-16_204316_steemit.com.png

Kocham Steemit.com :) i będę pogłębiaj swoją wiedzę na temat Steem. Steemit.com to coś co zmieni postrzeganie internetu. Co ciekawe - portal ten wymusza dobry content ( miałem kiedyś nauczkę - gdy fisiowałem za dużo - to zostałem za to ukarany przez społeczność ) ale jak to mówią - tylko dzięki błędom stajemy się lepsi !

Pozdrawiam Steemowiczów ! I mam nadzieję, spotkać się z Wami na jednym z spotkań które widziałem są co jakiś czas organizowane !

Zapraszam też do obserwowania moich tematycznych profili:
https://steemit.com/@noclegi oraz https://steemit.com/@pokochajpolske

Myślę że powinienem zapoznać się z sposobem poprawnego tagowania dla Polskiego contentu. Jeśli możecie podesłać jakieś materiały na ten temat to poproszę. Czy jako pierwszy tag dawać: Polska ?Czy musi być z pl-polska itd no i czy ma znaczenie co jest jako pierwsze? Widziałem kilka artykułów na temat tagowania, ale chyba nie ma tego konkretnie napisanego jak to poprawnie powinno się robić.. jedynie jakiś artykuł na temat Polskiego drzewa katalogów. Ale bardziej interesuje mnie to: jaki tag ma być jako pierwszy dla Polskich treści no i czy to ma być tag: polska czy pl-polska no i dalej czy np kryptowaluty podróże czy np pl-kryptowaluty pl-podróże ?

Pozdrawiam i czekam na Wasze porady poniżej no i LAJKI :) LAJKI I JESZCZE RAZ LAJKI :)

Pozdrawiam !

Pozdrawiam
Amelcio

Sort:  

No i super - ja własnie także dostałem swoją pierwszą nagrodę :-)
W prawdzie to niespełna 0.5$ ale jest :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63760.92
ETH 2737.73
USDT 1.00
SBD 2.60