Sort:  

Леп гест, @cicbar, поучно за Стимијанце... :)

Хвала у сваком случају, @cicbar, ал’ пошаљи линк на неко објашњење шта је СБИ?

Ево ја сам упутио људе на тебе ако будеш почео да држиш лекције из кошарке :)

https://steemit.com/sportsphotography/@lighteye/hook-shot-eng-srp-khorog

Лепа преписка, @lighteye, пошто те добро познајем, могу да констатујем да @cicbar добро респектује и антиципира (што би се рекло спортски)...

Пре два сата ми је стигао извештај да сам уписан за Steem Basic Income, @cicbar. Идеја је племенита, али је математика тако запетљано објашњена, да ме је глава заболела после трећег пасуса. Колико видим, кад упишеш некога онда обојица добијате (добијамо) акције (shares). Али шта је сад боље? Да ја узвратим купујући акције теби, или да их купим некоме ко још није у систему?

Статистика у оној табели ми уопште није јасна, а не видим ни начин да је преузмем на рачунар. Како се региструје напредак? Добитак или губитак?

Uzmi nekome ko nije u sistemu. Meni ne treba. To je samo mali znak pažnje sa moje strane 😀 dobro je za ljude koji pišu postove često. Ako kao ja pišu jednom nedeljno, to i nije baš isplativo iako je liftime deal :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67441.24
ETH 3492.03
USDT 1.00
SBD 2.81