הפזורה הבדואית

in #politics6 years ago (edited)
![]()

בגלל דאגה כנה זו של אמיר פרץ ראוי לדעתי למחנה השלום להתעסק יותר בנושא הפזורה הבדואית שם הימין נוחל תבוסה מוחצת . ההתנחלויות ביהודה ושומרון כבר הצליחו לייצר מציאות של חוסר תועלת ברעיון של היפרדות. לכן הסדרת התוהו ובוהו בדרום צריך להיות במוקד האג'נדה לקראת הבחירות.בקטע הזה יש תמימות דעים עם הבית היהודי וצריך להדבר איתם .הרי הם הצליחו כל כך יפה ביהודה ושומרון לא הגיוני שהכל יחרב בגלל שהזניחו בצורה כל בוטה את הסדרת הפזורה הבדואית שהם מלכתחילה מוכרים כאזרחי מדינת ישראל.

Sort:  

חייבים לעשות שם סדר
יש שם כבר לא מעט אנשים אי אפשר שגם הדרום יהפוך לשטח הפקר
שם עוד יש סיכוי למשהו בניגוד להרבה מקומות שכבר שטח הפקר של ממש

עוד לפני ההתבטאות הזאת של אמיר פרץ חשבתי שמסוכן למנהיג מן השמאל לדבר על הפרדות והנה זה בא מפיו לכן מה שאני מציע לאבי גבאי המסתמן כמי שיחליף את ביבי שיתמקד בפתרונות לבעית הפזורה הבידואית בקמפיין הבחירות שלו כי זה מה שחשוב אף יותר מעשיית שלום עם הפלסטינים.

אני רוצה להגיב, אבל לא יודע מה לכתוב. למרות מה אני אכתוב מתוך הנושא, אבל אני רוצה לומר, אני באמת רוצה לבקר בעיר הקודש של ירושלים.

המצב בדרום נשכח לגמרי!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61682.60
ETH 2986.38
USDT 1.00
SBD 2.51