טראמפ והנצרות האוונגליסטית

in #politics6 years ago (edited)

בצל האפשרות של מתקפת טילים עלינו מצד האיראנים ראוי לציין שמהלך כזה של האיראנים יכול להוביל לקיצו של האיום האיראני.גולת הכותרת של ביבי עליו טרח לאורך כל כך הרבה שנים עומדת להגיע לפתרון משביע רצון כי מתקפת טילים כזאת תזכה לתגובה מוחצת שלנו ואולי אף תהווה עילה למתקפה שלנו בתאום ובעידוד ובסיוע אמריקאי על הכור האיראני עצמו במטרה להשמידו.את זה עשינו פעמיים בהצלחה .אז ניגמר האיום האיראני מה הלאה ?? ובכן אנחנו חוזרים לבעיות אצלנו בבית ביבי: מה עם הסיכסוך שלנו עם הפלסטינים ניראה שזה האיום האחרון עלינו אחרי איראן האם יש לביבי רעיון כלשהו לפתור אותו או שירצה לנוח על זרי הדפנה ולהיות מוזכר בהיסטוריה כמי שפתר את העולם מהאיום האיראני וזהו.ובכן אני חושב שפה יכנס טראמפ לתמונה: הוא לא יתן לביבי לנוח על זרי הדפנה הוא הרי מיצג את האוואנגליסטים הנוצרים שמאמינים באמת ובתמים בזכות היהודים על ארץ ישראל.הוא בהחלט ירצה לרשום לזכותו הישג בסדר גודל כזה של לא פחות מסיום הסיכסוך ביננו לבין הפלסטינים למען קהל הבייס שלו .אז ביבי תתכונן.

Sort:  

באמת עושה רושם שעוד מעט נבין מה גודל האיום האירני
אני ממש מקווה שהדבר הזה יגמר מהר וכמה שיותר בשלום ללא נפגעים והרוגים מיותרים

התחושה שלי שאם ביבי יעשה את זה הוא ינוח על זירי הדפנה וינפנף בזה בכול הזדמנות שיש

ביבי יודע להסתדר עם אויבים אמיתיים אבל יהיה קשה לו להשתחרר מהחיבוק האוהב של טראמפ כי על זה הוא יצטרך לשלם והוא לא אוהב לשלם.

אני מקווה שיש פתרון נוסף ומלחמה היא לא הדרך הטובה ביותר גם אם בסופו של דבר יש להילחם. יהיו הרבה הרוגים אנושיים מתים בעיצומה של צעקת שלום עולמית. אני אוהב את בית לחם וירושלים, אפשר להגן על שתי הערים הישנות מפני מצוקה

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61555.74
ETH 2980.33
USDT 1.00
SBD 2.51