You are viewing a single comment's thread from:

RE: הרהורים על מצב עתידני במדינת ישראל בנוגע לסיכסוך ביננו לפלשתינים

in #politics6 years ago

אני לא חושב שהתזה לפיה יהיו מסות של מתגיירים היא ריאלית. מה גם שבתור יהודי אני לא באמת רוצה בזה שאנשים יתגיירו בשביל זכות הצבעה ולא ממניעים טהורים..

גם לי יוצא להרהר לא פעם בסוגיות פוליטיות. מוזמן לעקוב ולהגיב :)

Sort:  

נחמד לראות פוסט פוליטי ישראלי. מסכים עם אסף , לשלב את הדת כתנאי מזכיר לי קצת את האינקוויזיציה. אבל היום להעלות נושאים למשאל עם נראה לי קל טכנולוגית. הייתי מעלה כל חוק למשאל עם במשך תקופה, זה יכול להיות מעניין

שום אינקויציה,הכל מרצון אנחנו צריכים לשמר רוב יהודי ואם יהיה שלום יהיה יותר קל להבטיח את הרוב היהודי

לא הבנתי מה הערבים מקבלים תמורת ויתור על גידול כח ההצבעה שלהם. ולמה אם יהודי מתאסלם יהיה עדיין מותר לו להצביע? נראה כאילו הקדשת לזה מחשבה רבה אבל לא ברור מה העסקה הבסיסית

תחשוב מה עשו היהודים בגלות לפני קום המדינה? התבוללו אם כולם היו נשארים יהודים היינו עוברים את האוכלוסיה של סין

זה נכון לגבי כל עם כולל אלו שנכחדו

אנחנו ייחודיים : אין עם אחד אחר בעולם ששרד אלפיים שנות גלות והקים כזאת מדינה לתפארת

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61555.74
ETH 2980.33
USDT 1.00
SBD 2.51