Check your political views ! 8values || Sprawdź swoje poglądy polityczne ! 8values

in #politics6 years ago

steem.jpg

Witam

Hi

Chciałbym podzielić się z wami ciekawym testem http://8values.m4sk.in (polska wersja językowa), którego zadaniem jest przyporządkowanie Twoich poglądów do jednej z 8 wartości politycznych. Na podstawie odpowiedzi na 70 pytań, dostaniecie wynikową tabelkę określającą każdą z waszych 4 osi (ekonomiczną, dyplomatyczną, cywilną oraz społeczną).

I would like to share with you an interesting test https://8values.github.io, the task of which is to assign your views to one of 8 political values. Based on the answers to 70 questions, you will get the resulting table specifying each of your 4 axes (economic, diplomatic, civil and social)

Przykład moich wyników ; )

An example of the result of my test
steem2.jpg

Sort:  

Świetny test. Dzięki za linka ;)


W sumie to się zgadza, chociaż w osi społecznej jestem raczej dość tradycyjny, mimo że jestem liberałem. Po prostu nie wpierdzielam się innym w życie.

Według mnie niektóre pytania mogły by być bardziej sprecyzowane. W moim wyniku raczej wszystko się zgadza, chociaż myślę że jestem bardziej liberalny w kwestii gospodarczej niż 62 % : D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66077.75
ETH 3167.77
USDT 1.00
SBD 4.01