Czym może być podróżowanie dla mnie?

Pierwszym tematem nasuwającym mi się na myśl jest podróżowanie gdyż każdy z nas lubi inaczej spędzać swój wymarzony czas wolny jest teraz właśnie okres zimowy u nas w Polsce więc warto się zastanowić nad tym punktem pojecia samego znaczenia.Dlatego mam zamiar przedstawić wam czym może być dla człowieka podrózowanie.
Więc zaczynajmy nie ma co zwlekać.
“Świat to książka, a Ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę”– Św. Augustyn
Czym może być dla człowieka podróżowanie?

  1. Nauka która pozwoli mi lepiej spostrzegać Świat
  2. Odkryciem nieznanych
    3.Poznaniem samego siebie
    4.Zapoznaniem innych i zrozumienie
    5.Może być tylko zwykłym wyjazdem który niczego cię nie nauczył ale ten punkt nie istnieje gdyż każdy człowiek ,świadomy tego lub nie zawsze bę!dzie się czegoś uczy.
    6.A w tym punkcie zadajcie sobie sami pytanie czym jest dla was ?
    Własnie tutaj są zawarte punkty w których każdy może pomyśleć o właśnie jednym z nich jest coś takiego z czym mogę się zgodzić .
    Do mnie najlepiej odnosi się punkt 3. Dowiadujesz się co dla ciebie znaczy podróż dzięki temu wiesz co lubisz a czego nie.Zawsze mogłeś sobie zadać pytanie a może umiem pływać ale dopóki nie spróbujesz to się nie przekonasz.Tak samo jest z innymi sprawami każdy potrafi powiedzieć coś o innych ale najpierw musisz tą osobę poznać a najlepiej zacząć od siebie od zapoznania samego siebie.
    A jeśli wiesz kim jesteś to znaczy że wygraleś ze sobą po prostu zwycieżyleś.
    Nie chodziło mi o to żeby wytłumaczyć o co chodzi w tym podróżowaniu tylko mam nadzeje ,że każdy z nas w domu na spokojnie pomyśli czym możę być dla mnie.Nie musimy patrzyć na te punkty które wypisałem każdy z was może napisać swój punkt który pozwoli mu siebie poznać bo o to własnie chodzi w całym naszym życiu aby zobaczyć co robiliśmy zle a co dobrze.No i właśnie w tym momencie zamiast pisać na temat opowiadam o życiu ale czy o to własnie w tym wszytkim nie chodzi ????? Nasze życie to jest pojecie względne ale można bardzo na wiele aspektów z tego wyciągnąć.Napiszcie w komentarzach co wy o tym sądzicie !compass-390904_640.jpg
Sort:  
Loading...

Mnie odzwierciedla opcja z przygodą , choć mojego pojęcia przygody nie znajdę w naszym świecie więc pozostaje moja głowa

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61119.19
ETH 2615.15
USDT 1.00
SBD 2.65