You are viewing a single comment's thread from:

RE: Miss Sloane i zasada lustra. Witaj, Cieniu!

in #polish6 years ago

Film oglądałem tydzień temu. Silne babki popieram, ale co też w filmie zostało wyłapane - mam pewną uwagę do niej. Zachowywała sie nie fair w stosunku do współpracowników (nawet ich oszukiwała) i średnio liczyła się z ich zdaniem. To trochę nie na tym polega "siła kobiet" mi się wydaje.

Sort:  

Zgadzam się z Tobą. Dlatego napisałam, że nie chciałabym być taka jak ona :) Chciałabym jedynie wzmocnić niektóre swoje cechy, co w przyszłości pomoże mi na przykład w prowadzeniu firmy. Nie hołduję zasadzie po trupach do celu, uważam, że wrażliwość i siła wcale się nie muszą wykluczać. Ona poszła w wojnę totalną nie licząc się z nikim, poświęciła nawet siebie.
Fascynowała mnie w tym, była jak cyborg, choć z licznymi pęknięciami w pancerzu.

Cieszę się! Świetnie, że piszesz w kategorii #pl-filmy. Mam nadzieję, że będziemy się wspierać. Pozdrawiam!

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 66965.80
ETH 3465.03
USDT 1.00
SBD 3.20