You are viewing a single comment's thread from:

RE: Druga edycja konkursu "100 lat Niepodległej" [pula nagród 10 SBD]

in #polish6 years ago

Mam bardzo dużo takich nagrań... chyba z 200... to raczej nie jest jakościowo ekstra (hobbystycznie nagrywałem ludzi, którzy pamiętają Auschwitz. Dziś już nie żyją). Taka misja z czasów studenckich.
Mam jednak pytanie - czy nie dałoby się poszerzyć konkursu o organizacje różnych wydarzeń? Wydaje mi się, że to ciekawe, jak upamiętniamy z perspektywy różnych miejscowości różne wydarzenia (np. moje uczestnictwo w uroczystościach 14 czerwca)

Sort:  

Myślę, że jak najbardziej można to podciągnąć pod wydarzenia historyczne. W pierwszej fazie pomysłu chciałem skupić się na ludziach, ale publikacja o kaliskich księgozbiorach uświadomiło mi, że warto rozszerzyć spektrum konkursu na miejsca, wydarzenia historyczne, w co można zaliczyć również rekonstrukcje militarne, i inne wydarzenia upamiętniające. Zastanawiam się nad włączeniem w to mentorów i osób, które "zaraziły" nas miłością do historii, bo przecież dzięki takim osobom pamięć tych wydarzeń jest ciągle żywa. Co o tym myślisz?

Jasne. Jak najszerzej, ale trzymać się lokalności. Wtedy to działa.

Tyle że ta lokalność kompletnie wyklucza ludzi z Ziem Odzyskanych choćby... Przynajmniej jeśli chodzi o lokalność geograficzną.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54295.07
ETH 2287.14
USDT 1.00
SBD 2.31